Ik heb een aantal avi-files op me pc die ik een poosje terug nog heb bekeken. Nu heb ik ze naar een andere partitie geremoved en bij sommige bestanden is de toonhoogte nu 2 X zo laag. Ik heb ook al DivX player geprobeerd, maar hetzelfde resultaat. Ik heb ook al me codecs (nimo en divx 5) opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet. Nu ik dit aan het posten ben wil windows media player inene helemaal niets meer openen, en krijg ik een rare foutmelding. Heeft iemand dit probleem eerder gehad en weet hoe het op te lossen is?
hmm, je maakt er wel een zooi van he... tijd om een keer al die nimo zooi (en wie weet wat voor codecs/filters je nog meer hebt) te uninstallen
dan ff divx erop en kijken wat ie doet
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
divx heeftie al gedaanJimbolino schreef op 27 april 2003 @ 06:21:
hmm, je maakt er wel een zooi van he... tijd om een keer al die nimo zooi (en wie weet wat voor codecs/filters je nog meer hebt) te uninstallen
maar misschien wel handig om de foutmeldingen neer te gooien, de drivers kunnen problemen vormen alswel de spelert, dus van vitaal belang denk ik
Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!
het heeft altijd prima gewerkt met nimo en divx, das het rare. ik heb van de week mijn pc geformat en weet wel dat het hele zooitje zwaar brak is. De harde schijf doet erg raar, dus ik ga van de week alles op cd branden en dan de hele zooi opnieuw fdisken. misschien dat ik dan van al het gezeur af ben.
EDIT:
heb een paar dagen terug alle zooi opnieuw gepartitioneerd en geformatteerd. Dacht dat het probleem op was gelost, maar nee hoor. Inene realiseerde ik mij dat ik dit probleem heb sinds ik de onboard geluidskaart ben gaan gebruiken. Dus ik heb me SB Live er weer ingezet en had weer prima geluid. Probleem opgelost. Bedankt voor alle hulp!
EDIT:
heb een paar dagen terug alle zooi opnieuw gepartitioneerd en geformatteerd. Dacht dat het probleem op was gelost, maar nee hoor. Inene realiseerde ik mij dat ik dit probleem heb sinds ik de onboard geluidskaart ben gaan gebruiken. Dus ik heb me SB Live er weer ingezet en had weer prima geluid. Probleem opgelost. Bedankt voor alle hulp!
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 17:11 . Reden: Probleem opgelost! ]