Toon posts:

[Geluid] MP3 goed CD niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal mp3'tjes op een cd gebrand. De mp3'tjes geven perfect geluid wanneer ik ze op de computer afspeel. Dit doen ze echter niet meer als ik ze op cd heb gebrand, althans niet in de dvd en/of cd-brander van de computer. Het geluid geeft dan een extra ruis, een soor nagalm. Op de reguliere (:p) stereoset werkt alles prima.

Waar kan dit precies aan liggen?

edit:
inderdaad kromme zin, ahad later het probleem pas toegevoegd, sorry

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 02:39 ]

Verwijderd

mp3 pro of zoiets?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je precies? :o

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer ze eens te branden op een lagere snelheid...

They made me do it.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 14:12
Op de reguliere () stereoset werkt alles prima. Het geluid geeft dan een extra ruis, een soor nagalm.
Beetje verkeerde zinsplaatsing ofzo :?. Maarre als je geen ruis op je stereo hoort, zal het wel niet aan de CDtjes liggen he :P. Conclusie --> Brakke CD speler of software. Aan de cd speler zal het niet liggen want ze doen het op allebij niet goed, dus ligt het waarschijnlijk aan de software :Y). Wat gebruik je om het af te spelen?

Zit verder dat kabeltje dan van je CDspeler naar je geluidskaart gaat wel goed?

tvw

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee cd'tjes gebrand. De laatste op een lager snelheid, beide met nero. Ik zal het ook nog met een ander programma proberen,wellicht dat dat helpt.

Alle draadjes van de boxjes en dergelijke had ik al na gekeken, dat was ook goed.

• iets
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 02:41:
Ik heb twee cd'tjes gebrand. De laatste op een lager snelheid, beide met nero. Ik zal het ook nog met een ander programma proberen,wellicht dat dat helpt.

Alle draadjes van de boxjes en dergelijke had ik al na gekeken, dat was ook goed.
Maar waarmee luister je het af?

tvw

Verwijderd

Topicstarter
ShotGun schreef op 27 april 2003 @ 02:53:
[...]

Maar waarmee luister je het af?
winamp, cd's met microsoft mediaplayer ding. Ik zal gelijk eens proberen of het met een ander programma beter gaat. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hebbes: het ligt aan windows media player.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
t zou misschien kunnen dat media player digitaal uitleest. Dan zou het digitaal uitlezen dus niet goed gaan ofzo. Je kan ff door de opties van media player heengaan en zoeken of er een vinkje staat bij digitaal afspelen.
Media player leest standaard digitaal zodat er een visualisatie bij kan.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 15:54
aardappelhoofd, kort en krachtig :)

als je windows media player 9 hebt, kijk dan eens of alle vervormingen uit staan (de vervormingen, wow, afspeelsnelheid, equalizer,...)

Verwijderd

Topicstarter
Mayco2 schreef op 27 april 2003 @ 13:50:
aardappelhoofd, kort en krachtig :)

als je windows media player 9 hebt, kijk dan eens of alle vervormingen uit staan (de vervormingen, wow, afspeelsnelheid, equalizer,...)
Ik heb volgens mij versie 8.

• iets
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 00:10:
[...]

Ik heb volgens mij versie 8.
Speelt WMP wel gewoon MP3 af? Volgens mij kun je met wmp 8 de klanken ook aardig verneuken trouwens, ik weet alleen niet meer hoe :P.

tvw

Pagina: 1