Orange reclame blijft terugkomen!

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ten eerste; ik heb geen problemen met de banners en flash filmpjes op zowel de frontpage als op GoT.

Waar ik me wel aan stoor; de Orange Ad blijft terugkomen. Als ik op F5 druk, is ie weg. Dan open ik een artikel, en druk dan op de back-toets, en daar is ie weer!

Ik wil dus liever niet elke keer als ik op de frontpage kom om (ctrl-)F5 moeten drukken.

Ik gebruik Win2k + IE6 zonder SP3. Wat gaat er fout, of is dit al bekend? Linkje graag dan ;)

Edit: nader onderzoek wijst uit dat (CTRL-)F5 niets uithaalt :(

[ Voor 9% gewijzigd door Glashelder op 27-04-2003 01:00 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij haalt IE de pagina bij de backtoets niet perse uit de cache, maar kan ie de page ook herladen. In dat geval is het heel goed mogelijk dat dan ineens de Orange banner wel zichtbaar is.

Hij komt sowieso vrij veel voor, dus dat ie verschijnt is niet gek.
Enneuhm, je kan er toch ook omheen lezen? Of kan jij alleen de tekst lezen als er geen BAD-banner aanwezig is? :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Typo fix in titel :P
verhaal typen en ACM is sneller :P lama wat hier stond

[ Voor 49% gewijzigd door GiLeX op 27-04-2003 01:04 ]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ja ik kan de tekst gewoon lezen :)

als ie er nou direct zou staan als ik de frontpage open vindt ik m niet zo erg, maar hij verschijnt pas na circa 7 seconden, en dus worden de linkjes naar de artikelen zeg maar 'uit elkaar getrokken' :(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

GiLeX schreef op 27 april 2003 @ 01:03:
Typo fix in titel :P Probleem is bekend maar een oplossing is er nu nog niet
Dan wil ik de definitie van het probleem wel es weten ;)

Dat die banner vaak komt is mede omdat ie gewoon vaak aangeleverd wordt door webads, das iig geen bug of probleem.
Dat de banner verschijnt bij indrukken back-toets heb ik hierboven uitgelegd en is ook niet echt een bug of probleem.

Wat overblijft is dat de BAD erg vaak zichtbaar is, terwijl dat voorheen niet zo was. Dat is weer te wijten aan instellingen van webads en in dit geval iig geen bug ofzo :)

Owja, er is nog een ding dat roet in het eten kan gooien en dat is de cookie-block-functie van IE6 die standaard aanstaat, daardoor kunnen 3rd-party banners niet gezet worden en kan webads niet bijhouden hoe vaak je een bepaalde banner zag.
Als je bij het bekijken van de FP zo'n oogje onderaan IE ziet is dat waarschijnlijk het geval. Maar in deze situatie zou je waarsch. niet echt veel verschil merken.

[ Voor 25% gewijzigd door ACM op 27-04-2003 01:07 ]

Verwijderd

Ik word nu onderhand ook schijt ziek van die orange reclame. Ik kan me de afgelopen 2 weken geen andere reklame op die plek herinneren en ik kan me ook geen enkele pageview herinneren waar geen reklame van orange op stond.

Een pluspuntje heeft die reklame wel en dat is dat er geen geluid in zit zoals in die ^%&%^ banner van de X-Box. Man die was ERG irritant. Als dat bij deze banner ook zo was geweest dan had ik al lang me PC de deur uit geramd.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Van de Orange-ad ben je einde deze maand af. Vandag en morgen nog even doorbijten ;).
Pagina: 1