[PS2]Harry Potter en de geheime kamer

Pagina: 1
Acties:

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
Niet direct beginnen te lachen. Ik vraag dit niet voor mezelf, maar voor mijn vriendin. Ik heb een tijdje geleden een PS2 gekocht, en ik mocht hem alleen in de kamer op de goeie tv aansluiten als mijn vriendin er ook wat aan zou hebben .... dus ik Harry Potter en de geheime kamer gehaald .. opgelost.

Althans ... vrouwen kunnen natuurlijk niet gamen, dus wie mocht de 'lastige' levels oplossen? Precies, ondergetekende. Nu liep dat allemaal op rolletjes, een leveltje of 10 voor me vriendin ingevallen en redelijk snel stonden we voor de eindbaas. En toen hield het op. Ik krijg die k$%#t slang niet dood. Ik heb al gezocht naar walk throughs en die zeggen allemaal hetzelfde: op de bek van de slang schieten mbv het zwaard dat je in die level krijgt op het moment dat ie zijn bek open heeft. Dat werkt prima, de slang reageert als ik hem raak, alleen gaat zijn health niet omlaag. Ik ben een uur bezig geweest, dat beest 30 keer achter elkaar in zijn muil geraakt en niks, nada noppes. Slang niet dood.

Nu zullen er hier vast wel mensen met een PS2 en een vriendin zijn (hoewel ;) ) die dit spel wel uitgespeeld hebben. Wat doe ik fout?!?

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

In de film (+boek) was het zo dat die slang kapot ging als je hem via z'n bek, door de hersenen steekt met dat zwaard. Ik vermoed dat het ook zoiets is in het spel.

• zneek
ja, dat heb ik ook gehoord, maar in het spel schijnt het net iets anders te zijn. Je moet die slang schieten met dat zwaard. Niemand uitgespeeld op de PS2?

• zneek
ff kickje dan maar, wanhopige vriendin :)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Simpel, je moet met die rare, uhm ja, wolkjes op de slang mikken, hoeft niet per se kop dacht ik (mis je sneller). Gewoon overal beetje op mikken. :)
Het duurde bij mij ook ff voor ik het door had :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

(net te lang geleden) Ergens staat me bij dat ik het zwaar kon 'opladen' door de knop langer in te drukken. Dat had ik eerst niet door en dat ging dus ook niet goed ;)

[onder voorbehoud, het is laat en te lang geleden :P)

• zneek
Mkee, maar dat staat al in de openingspost. Ik raak dat beest wel, en hij reageert ook, maar er gaat geen energie bij hem af. Riekt naar een software bug, of ik wordt gek.
Pagina: 1