AMD K6/K6-2/K6 III
Intel Pentium Processor
Cyrix 6x86MX/MII
Volgens mijn mobo boekje...
Ik hoop dat je hieraan iets hebt..
Intel Pentium Processor
Cyrix 6x86MX/MII
Wat dacht je van een socket 7 processor?
Sorry, dat is niet mogelijk. Voor de K6-2 en K6-III heb je een super socket 7 nodig omdat een normaal socket 7 mobo aleen op 66hmz draait.Op woensdag 22 november 2000 14:38 schreef DaRKoNe het volgende:
AMD K6/K6-2/K6 III
Intel Pentium Processor
Cyrix 6x86MX/MII
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
En dus? Dan kan je er nog steeds wel een K6-2/3 in zetten; draait tie alleen op FSB66/75/83, maar dat is toch geen probleem ?
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Een koe!Op woensdag 22 november 2000 14:39 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Wat dacht je van een socket 7 processor?
B4K4^NI...
Je wilt een dure amd toch niet underclocken? Vaak kunnen originele socket 7 geen hoge multiply'ers aan. Daar die eigenlijk bedoeld zijn voor snelheden tot 233mhz ( de hoogste intel P1 cpu) In de praktijk gaan ze tot 300HMz, maar meestal niet hoger. (jaja, ik weet het er zijn altijd uitzonderingen)Op woensdag 22 november 2000 14:47 schreef Chemist het volgende:
En dus? Dan kan je er nog steeds wel een K6-2/3 in zetten; draait tie alleen op FSB66/75/83, maar dat is toch geen probleem ?
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
En dat is dus precies waarom amd in de K6-2/3 heeft ingebouwd dat een 2x multiplier wordt vertaald naar een 6x zodat je altijd minimaal de 400 MHz kan halen....
zit je nog wel met je voltage van je proc. op super 7 kunnen deze lager dan op een socket 7 niet meeste 7 borden ondersteunen niet de lage voltage's benodigd voor de K6-2 en 3's
Inderdaad:(
Da's waar, maar de meeste bordjes hebben undocumented settings voor het voltage en kunnen ook meestal wel <2.3V leveren (heb je wel het probleem dat je voltage regulator erg warm word en daar is niet veel aan te doen)
Pagina: 1