iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Neen. Gewoon een straight, dat is juist het leuke van een uplink poort zodat je een gewone kabel kan gebruiken.Phydomir schreef op 26 April 2003 @ 23:43:
Nog even iets anders
Ik gebruik alle 4 de poorten normaal gesproken, nu wil ik tijdelijk een hubje er bij aan hangen. Dan heb ik toch een cross UTP kabel nodig tussen m'n uplink en de 1e poort van die hub?
Kan jouw PC trouwens wel de router zelf pingen?
[ Voor 3% gewijzigd door Gardocki op 26-04-2003 23:47 ]
They made me do it.
Verwijderd
De router heeft waarschijnlijk poort 4 gelijk aan een uplink voor aansluiting van een andere router, dus zit er waarschijnlijk ergens een knopje ofzo waarmee je daartussen kan schakelen..
Veel HUBs hebben inderdaad 5 ingangen (4x straight, 1x uplink), maar dan zijn de uplink en poort 4 vaak intern gekoppeld en daar kan je er dus maar 1 van tegelijk gebruiken.. misschien dat dat het probleem is?Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 23:48:
De router heeft waarschijnlijk poort 4 gelijk aan een uplink voor aansluiting van een andere router, dus zit er waarschijnlijk ergens een knopje ofzo waarmee je daartussen kan schakelen..
Hij heeft 5 poorten 5 is uplink en als je die gebruikt kan je 4 niet gebruiken (shared dus)
maar om op je vraag terug te komen dit heb ik ook wel is gehad, pcies het zelfde wel lampje branden maar geen geen verkeer niks meer mogelijk (had ook ooit zo een 201) effe paar min stroom der af en dan ging die weer als trein.
maar om op je vraag terug te komen dit heb ik ook wel is gehad, pcies het zelfde wel lampje branden maar geen geen verkeer niks meer mogelijk (had ook ooit zo een 201) effe paar min stroom der af en dan ging die weer als trein.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Kijk, hier heb ik wat aanSithWarrior schreef op 27 April 2003 @ 00:42:
Hij heeft 5 poorten 5 is uplink en als je die gebruikt kan je 4 niet gebruiken (shared dus)
Zo ff proberen
Edit: zow, ff geprobeerd en hij loopt idd weer als een nieuwe... Wel erg vaag hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Phydomir op 27-04-2003 09:27 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Pagina: 1