dot.blaat
ik heb op de zaak ook een rode 9700pro liggen, terwijl ik thuis een blauwe heb.
ik denk dat dat komt doordat hercules niet genoeg capaciteit heeft,
en het dan door ati zelf ofzo laat maken.
denk ik dan
ik denk dat dat komt doordat hercules niet genoeg capaciteit heeft,
en het dan door ati zelf ofzo laat maken.
denk ik dan
ja, mijn Radeon 9700 Pro is ook rood. ik heb het ook nagechecked en het klopt idd. hercules kan het niet aan, en laat de kaartjes door ati bouwen en zet zelf de heatsinks en coolers erop...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
errug raar, gelukkig heb ik em niet speciaal gekocht omdat ie blauw was, iemand dat wel overkomen?
dot.blaat
het is niet raar, het is zoals het er staat, en wat wil jij?? een ati kopen en dat de winkel zegt ja.. de levertijd is een maand meneer...?
en waarom zou je een kaart beslist om de kleur kopen
rood is ook geen rare kleur voor achter je casewindow....
en waarom zou je een kaart beslist om de kleur kopen
ooit van casemodden gehoord?, blauw mobo staat veel mooier bij een blauwe vga dan een rode, dusSaeverix schreef op 26 April 2003 @ 23:18:
het is niet raar, het is zoals het er staat, en wat wil jij?? een ati kopen en dat de winkel zegt ja.. de levertijd is een maand meneer...?
en waarom zou je een kaart beslist om de kleur kopenrood is ook geen rare kleur voor achter je casewindow....
dot.blaat
B.v. :Saeverix schreef op 26 April 2003 @ 23:18:
en waarom zou je een kaart beslist om de kleur kopenrood is ook geen rare kleur voor achter je casewindow....
MSI mobo (rood)
Dane-elec red geheugen
Roodgeverfde koeler
Rood gespoten kast
En dan een blauwe videokaart erin
Mijn Club3D is trouwens ook rood... Maakt ATi nou nog steeds gewoon alle kaarten? Ik zie wel behoorlijk veel rode kaarten... Als er zoveel kaartenbouwers zijn zou ik meer kleuren verwachten (is rood PCB goedkoper ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 26-04-2003 23:23 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
ooit eens leren lezenRostvertol-Mil schreef op 26 april 2003 @ 23:20:
[...]
ooit van casemodden gehoord?, blauw mobo staat veel mooier bij een blauwe vga dan een rode, dus
en ja dat je nou echt zo iemand ben die meer zijn kastbinnen kijkt via zen window dat op zijn monitor kan ik niks aan doen...
en maak dan deze topic ook niet aan en ga een blauwe zoeken
maareh WernerVSaeverix schreef op 26 april 2003 @ 23:27:
[...]
ooit eens leren lezen![]()
en ja dat je nou echt zo iemand ben die meer zijn kastbinnen kijkt via zen window dat op zijn monitor kan ik niks aan doen...
en maak dan deze topic ook niet aan en ga een blauwe zoeken
zullen wij deze lichte vorm van flamen even stoppen en weer on-topic gaan?
dot.blaat
Verwijderd
ik heb een Sapphire 9500 Pro gekocht die volgens mij ook "built by Ati" is. Hij is rood en heeft ipv van aan de achterkant de powerconnector net zoals Hercules aan de bovenkant zitten. (en 4 rammetjes naast elkaar ipv twee boven en twee achter zoals bij de oude modellen)
er zijn kennelijk meer bedrijven met leveringsproblemen. laten we het er maar op houden dat het geen slecht ding hoeft te zijn als je een "built by Ati" kaart hebt
er zijn kennelijk meer bedrijven met leveringsproblemen. laten we het er maar op houden dat het geen slecht ding hoeft te zijn als je een "built by Ati" kaart hebt
Dit is inmiddels wel duidelijk. En omdat het verder alleen maar offtopic posts uitlokt gaat dit topic dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()