Toon posts:

scheef draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na een hele serie draadjes die toch wel behoorlijk goed gemod zijn, nu weer eentje die tamelijk scheef is. :)

Voorbeelden:
owja, Active Directory..... gejat van novell???

Nee, AD is een LDAP (Lightweight Directory Access Protocol), net zoals Novell die techniek gebruikt in hun applicatie. (Apple heeft overigs ook een voorzichtig begin gemaakt met Netinfo).

Maar dan nog, Linux heeft zulke dingen niet, die hebben geen AD. Dat is denk ik ook het punt wat Balmer bedoeld, Linux en de ontwikkelaars daarvan ontwikkelen zelf geen nieuwe dingen.

Niet dat dat slecht is, want het belangrijkste is het OS, de randzaken daarom heen (dus mailservers, firewalls etc) moeten door andere bedrijven maar ontworpen worden.

MS doet dat toevallig zelf, maar je kan het Linus + zijn ontwikkelteam niet kwalijk nemen dat ze het niet doen.
+4 informatief. Zeer oppervlakkig en niet eens correct.

Het is om te :'(
Linux kan LDAP gebruiken op dezelfde manier dat Windows dat doet, namelijk users opslaan en dergelijke. Dit wordt vooral in server parken toegepast, zodat een gebruiker alleen in de LDAP hoeft te bestaan en niet op elke server apart.
-1 ?? Voor een behulpzame en corrigerende reactie.?

Hele draadje staat scheef van -1 tot +4
nieuws: Steve Ballmer over Windows Server 2003 en Linux?

Dus bij deze graag een verzoek om bij te schaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb mijn modpak uit de kast gehaald en ben in de reacties gedoken. :)

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=754598
Tsja, maar snel naar 0 Offtopic toe.

Voor de rest moet er nog een paar keer naar gekenen worden en dan staat het er wel weer mooi bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is nog steeds niet helemaal goed, wel beter gelukkig :)

Neem deze bijvoorbeeld,
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=755100

Deze politicus in spe raakt behoorlijk de kern van het marktfalen en microsofts monpoliemisbruik in relatie tot innovatie en dus ontopic !

IMHO moet die op +2