Toon posts:

[Telefoon]Bellen kan wel, bij gebeld worden gepiep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vage topictitel, maar vat het wel samen...
Op m'n werk kan ik namelijk met de huistelefoon wel gewoon mensen bellen, maar zodra er gebeld wordt en ik opneem krijg ik niemand aan de lijn, alleen maar gepiep.
En nee, niet iemand die een fax ofzo naar het verkeerde nummer stuurt.
Het is namelijk met elk telefoontje zo, ook als ik met mn eigen mobiel bel.
Het is ook een ander gepiep als bij een fax.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen, het probleem doet zich zowel bij de draagbare als "vaste" telefoon voor.

Verwijderd

Als het op alle toestellen is zal ik eerst is contact opnemen met de KPN...denk ik iets fout met de lijn dan... :?

Verwijderd

alle toestellen loskoppelen en 1 voor 1 proberen op de 1e wandcontactdoos, als je nog steeds hetzelfde probleem hebt 0800-0407 bellen voor een lijntest

• Tooms
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01-2025
Het kan ook zijn dat het aDSL signaal niet helemaal juist is wat je inkomende gesprekken kan storen, hier moet je echt achteraan gaan want anders blijf je dit probleem lang houden.

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Kijk eens voor de aardigheid of de computer dan ook iets doet. Vriend van mij had ook zoiets. We kwamen er na een hele tijd achter dat er op de comp een instelling was dat de computer de telefoontjes die binnenkwamen opnam. Ik weet niet meer waar die instelling zat maar op het moment dat je dan belde, deed de computer iets bij zijn hardware instellingen.
Ik denk dat je het in ieder geval in die richting moet zoeken. Je probleem lijkt erg op dat wat wij hadden

P.Duh! lekker puh!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat denk ik eerlijk gezegd ook, het lijkt alsof er hier een fax of een modem "opneemt". Als dat het niet is, dan moet je idd even die storingsdienst bellen (dus eerst ff alle modems en faxen lostrekken :)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1