[OGR]stats willen niet werken

Pagina: 1
Acties:

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-05 21:40
Ik begin me een beetje te irriteren aan de stats. Ik wil eigenlijk de proxy klaar hebben inclusief de stats voordat er weer OGR24 stubs worden uitgegeven maar ik snap er bar weinig van.

Ik heb alles ingevuld en ik snap denk ik al waar de fout ligt.

Als eerste:
http://home.hccnet.nl/h.vander.werf/ppstats-ogr.ini

Hier staat het .ini bestand.

Als ik een statsrun moet runnen moet ik dit doen (toch?)
wperl.exe C:/OGR Programma's/ppstat/ppstats-ogr.ini

Als ik dat doe is hij ff bezig (onder dos, roep ik deze command op) en dan is ie klaar. Kijk ik in mijn HTML directory en ik zie noppes.

Ik denk dat ik de fout al snap: je ziet 9 van de 10x dat je moet eindigen op / terwijl hij op \ anders doet hij het toch niet (/ gebruik je op internet voor directorys en \ gebruik je op je locale HD). Wil iemand me ff helpen (wordt zeer gewaardeerd!) en ff kijken wat ik fout doe? Want er gaat duidelijk iets niet goed...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 23:05
je moet de ppstats-ogr-7.x.pl aanroepen, en die zal vervolgens de init gebruiken om aan zijn instellingen te komen. Draai hem (perl optie) de eerste keer in debug mode zou ik zeggen, dan kan je de meeste fouten er wel uit halen

We spend our years as a tale that is told

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-05 21:40
Sorry, das een fout van mij, ik runde de .pl wel: typ fout. Ik zal hem eens in de debug mode runnen.

Debug mode gerunt en hij geeft de volgende fouten aan:
Unrecongnized escape \k passed through at C:\ogrpro~2\ppstats~1.1\ppstat~1.pl line 1713

The setpriority<> function is unimplented at C:\ogrpro~2\ppstats~1.1\ppstat~1.pl line 21

Snap overigens niet dat deze fouten er zijn: je moet toch helemaal nix editten aan de .pl bestanden?

Iig: line 21
code:
1
setpriority(0,0,20);

line 1713
hij valt onder:
code:
1
    print OUTFILE "         <TR ALIGN=CENTER>\n",

line 1713 is:
code:
1
                  "          </TD>\n",

[ Voor 74% gewijzigd door Robkazoe op 26-04-2003 23:37 ]

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 16:47
als je nu ook werkelijk de readme leest dan zie je dat je voor een windows systems wel eenmalig de .pl file moet aanpassen en de setpriority moet wegcommentatieren.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

stappel_ schreef op 27 April 2003 @ 01:07:
als je nu ook werkelijk de readme leest dan zie je dat je voor een windows systems wel eenmalig de .pl file moet aanpassen en de setpriority moet wegcommentatieren.
Voor de overduidelijkheid: een hekje --> # <--- voor die regel zetten

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME