Hallo, ik heb een Matrox G400 Dualhead videokaart met tv-out. Ik ben bezig om films te kunnen kijken op mijn TV MET ondertiteling. Ik ben nu zover dat ik mijn bureablad op de tv zie... het probleem is, als ik een video start op mijn pc dan zie ik die automatisch fullscreen op mijn tv (hij herkent de video blijkbaar dus)...en dat wil ik dus niet om de volgende reden: als ik een film kijk d.m.v subviewer (voor de ondertiteling) dan zie ik de ondertiteling niet op mijn tv....dus wil ik dat die de video niet automatisch op de tv op fullscreen zet maar dat ik dat automatisch op mijn pc doe zodat ik de ondertiteling erbij zie. wie weet er een oplossing???
Verwijderd
minder overlays gebruiken?
ander subtitle filter?
hardware overlay uitschakelen en softwarematig?
ander subtitle filter?
hardware overlay uitschakelen en softwarematig?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 21:28 ]
waar kan ik die overlays uitschakelen?? want bij de instellingen van mijn videokaart kan ik er niks over vinden...
dit probleem is niet alleen bij subviewer maar ook bij windows media player..
dit probleem is niet alleen bij subviewer maar ook bij windows media player..
[ Voor 27% gewijzigd door robg1984 op 26-04-2003 21:35 ]
Bsplayer gebruiken (bij instellingen "ondertitels" ondertitels op de positie van 'overlay' aanvinken). werkt hier goed met matox g450
http://www.bsplayer.org/
http://www.bsplayer.org/
[ Voor 18% gewijzigd door WillemJan op 26-04-2003 21:41 ]
DivxG400 is jouw vriend, geschikt voor alle Matroxen
thnx, ik heb divxG400 geinstalleerd en tv-standaard op ntsc gezet, dit kan mijn tv aan en verhelpt het schokken....het tegengaan van fullscreeen kan door die bsplayer
thnx
ik heb op mijn 2de pc een G450 en die heeft hetzelfde probleem. Matrox drivers vangen het beeld van elke mediaplayer (powerDVD, windows media, etc etc) op en sturen het door via de dualhead. Hij vangt dus geen ondertitels van Subviewer. Je kunt wel de ondertitels verwerken in de film maar dat kost je iets meer werk. Het handige aan dit systeem is wel dat je kunt verderwerken terwijl de dualhead een film afspeelt naar de TV.
Pagina: 1