24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
dat moet lukken en anders doe je echt iets fout, t68 bluetooth aan zetten, dan je hbh uit zetten en weer aan en terwijl je m aan zet hou je dat knopje ingedrukt, totdat die piept en het lampje bij de microfoon gaat rood knipperen.
nu moet je t68 je headset vidnen en om een pincode (0000 standaard) vragen en dan ben je klaar
nu moet je t68 je headset vidnen en om een pincode (0000 standaard) vragen en dan ben je klaar
Hoe zet ik dat ding aan dan dat lukt niet ik kan gene knopje vinden namenlijk.6killer schreef op 28 April 2003 @ 00:40:
dat moet lukken en anders doe je echt iets fout, t68 bluetooth aan zetten, dan je hbh uit zetten en weer aan en terwijl je m aan zet hou je dat knopje ingedrukt, totdat die piept en het lampje bij de microfoon gaat rood knipperen.
Ik moet dat apparaatje ook kunnen aanzetten dat ie een rood lampje geeft maar hoe zet ik hem aan?
Sowieso is deze in de verkeerde forum geplaatst. Of het in een aparte topic mag, mag de I&T mod beslissen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()