Ik heb laatst op een oude bak van een vriend windows 95 opnieuw geinstalled. Alles werkt perfect, behalve de muis.
De muis wordt goed gedetecteerd als nieuwe hardware, en geinstalleerd als standaardmuis. Wel als PS/2 muis, wat ik al
vond.
Maar het probleem is dat de muis helemaal niet werkt. Bij het opstarten van Windows komt het welbekende venstertje wat zegt dat er geen muis is aangetroffen. Apparaatbeheer geeft de volgende melding bij de muis:
edit:
Het gaat hier om een seriele muis, die bak heeft niet eens USB/PS2.
De muis wordt goed gedetecteerd als nieuwe hardware, en geinstalleerd als standaardmuis. Wel als PS/2 muis, wat ik al
Maar het probleem is dat de muis helemaal niet werkt. Bij het opstarten van Windows komt het welbekende venstertje wat zegt dat er geen muis is aangetroffen. Apparaatbeheer geeft de volgende melding bij de muis:
Ik heb geen idee waar het aan ligt, de seriele port staat goed ingesteld (Setup defaults geladen in de BIOS).Dit apparaat is niet aanwezig of het werkt niet goed, of niet alle benodigde stuurprogramma's zijn geinstalleerd. Raadpleeg de documentatie bij de hardware. (Code 24.)
edit:
Het gaat hier om een seriele muis, die bak heeft niet eens USB/PS2.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 21:20 ]