sinds een week start mijn systeem niet meer goed door, normaal gesproken als ik hem opstart start hij ook gewoon door, maar ik heb waarschijnlijk iets gedaan waardoor er iets niet helemaal lekker zit.
Ik zal het probleem zo goed mogelijk proberen te omschrijven
IK start dus de pc op en alles gaat nog net zo snel, dan zie je het buroblad en dan zie je meestal rechtsonderin altijd de programma's die ingeladen worden (die kleine icoontjes)
Het probleem is dat die pas na een minuut ingeladen worden en dan ook pas het opstart geluid hoorbaar is van windows xp.
ik zie dus wel al het buroblad maar kan niks doen voordat alles ingeladen is.
Want als ik probeer om wat te doen dan reageerd de pc gewoon niet voordat alles ingeladen is.
Klinkt natuurlijk heel logisch maar wat zou het kunnen zijn ?
Oh ja ik heb ook nog wat vertraging af en toe, bijvoorbeeld als ik een programma wil openen of met rechts ergens op klik (het duurt dan vrij lang voor ik het context menu zie)
Ik zal het probleem zo goed mogelijk proberen te omschrijven
IK start dus de pc op en alles gaat nog net zo snel, dan zie je het buroblad en dan zie je meestal rechtsonderin altijd de programma's die ingeladen worden (die kleine icoontjes)
Het probleem is dat die pas na een minuut ingeladen worden en dan ook pas het opstart geluid hoorbaar is van windows xp.
ik zie dus wel al het buroblad maar kan niks doen voordat alles ingeladen is.
Want als ik probeer om wat te doen dan reageerd de pc gewoon niet voordat alles ingeladen is.
Klinkt natuurlijk heel logisch maar wat zou het kunnen zijn ?
Oh ja ik heb ook nog wat vertraging af en toe, bijvoorbeeld als ik een programma wil openen of met rechts ergens op klik (het duurt dan vrij lang voor ik het context menu zie)