Toon posts:

Ladot moet nu echt ophouden.

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb in 2001 toen 2x een domein geregt ik heb hier voor een contract getekent ik was 16 jaar. Hierbij staan ook geen handtekeningen van me ouders op verzorgers op.

Nu heb ik deze optijd weer opgezegt via een brief. Ik kreeg in juli een rekening daarvoor had ik gebeld dat dit niet klopte en moest toen de brief die in toen destijds had gestuurt even naar hun toe faxen zodat het afgehandelt zal worden.

De domeinnamen waren waren toen weg. nog wel van ladot maar niet meer online ik heb dit meerdere malen gecheckt.

Maar nu krijg ik vandaag een rekening van iets van 150 euro! via zo deurwaarde bedrijf..

Dit is toch niet meer normaal of wel.. daarom is mij vraag ok mag ik omdat ik toen 16 was een contract van 1 jaar ondertekening tegen een bedrag van iets van 75 euro excl ?

Ik heb ze al gemailt omdat ze niet natuurlijk op zater nog te bereiken zijn! :(

Ik vraag het juist in internet en telefonie omdat het hier juist past .. Ik heb geen general talk access anders had ik het daar geplaatst.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:42
ik was dus niet de enige die dit heeft gekregen

ik heb een rekening liggen van 139 euro :(

gisteren gekregen..

ik gebeld ik schijn nog een rekening open te staan bij ze..

terwijl ik nooit een rekening heb ontvangen van dat hele ladot :r gebeuren...

maandag ga ik er achteraan en ik ga die rekening zeker niet betalen..

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde gehad met die HUFTERS DAAR!!! Ja sorry ik kan het niet anders zegge, maar het zijn schoften, ze blivjen net zo lang ONTERECHT drammen tot ze hun geld hebben. Heb geen zin om het hele verhaal hier te typen, maar ik kots ook op ze.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

dit doet me een beetje denken aan UPC :/

Is dit niet meer iets voor SG :?

[ Voor 44% gewijzigd door Glashelder op 26-04-2003 20:47 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Robtimus

me Robtimus no like you

Neem contact op met Ook Dat Nog? >:)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

Dat kan niet zomaar. Zij hebben nooit iets van zich laten horen en willen nu opeens geld. Gewoon weigeren. Mail ze, bel ze val en ze lastig. Dat kunnen die schurken niet zomaar maken!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:45

Wildfire

Joy to the world!

Pfff, ik kreeg onlangs nog een rekening in de bus omdat ze vergeten waren mijn domein in rekening te brengen...

Ik vroeg me al af waarom ik nooit had hoeven te betalen voor de domeinregistratie... :)

Maar ja, doet niets af van het feit dat het wel erg k*t is dat ik opeens toch weer een aardig bedrag moest neerleggen.

Tsja, bij LaDot hebben ze de zaken niet echt op orde. Tegen het einde van m'n contractstermijn ga ik op zoek naar een beter bedrijf...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

OMFG, ik heb nu ook m'n domein nog bij Ladot geregistreerd, en loop al 4 maand op de gratis ... Ik hoop dat ik deze onzin niet krijg, heb ik helemaal geen tijd voor! Ik zou zodra ze er achter zouden komen de hele boel laten verhuizen, maar goed, het draait nu nog goed en gratis, dus ik dacht laat maar zo ... Volgens mij zijn de contracten bij ons trouwens wel officieel verbroken! Dus ze kunnen ons weinig maken ... En anders zoekt onze advocaat het ook maar uit hoor ... Ik laat jullie wel weten wat hij er van zegt mocht het zover komen! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 21:42 ]

Verwijderd

Ja, 't is heel erg opletten met ladot. Ik had een isdn allday abonnement met daarbij gratis een domein (wat ik overigens nooit in gebruik heb genomen). Nadat ik ADSL kreeg van xs4all natuurlijk het isdn abonnement opgezegd en dan denk je dat je klaar bent. Mooi dat je dan opeens een factuur krijgt voor dat domein want dat heb je dan zogenaamd niet opgezegd (ik ging er vanuit isdn weg dan ook het daarbij behorend gratis domein weg). Ik heb ze in een mailtje verzocht mij een kopie te sturen van het formulier waarin ik getekend zou hebben voor het betaald afnemen van een domein en dat konden ze niet, zo liep het toch nog goed af.

Verwijderd

Ik heb dit dus ook.

Ik had 2 jaar geleden (met toestemming van mn ouders) een domein daar gekocht met webspace, heb die toen netjes betaald en na 1 jaar is die beeindigd.

Heb nu afgelopen jaar niet betaald omdat contract afgelopen was natuurlijk.
(Toen ook geen factuur gehad)
En nu krijg ik opeens voor KOMEND jaar (2003-2004) weer een factuur.

Terwijl de domein al een ruim jaar niet meer bestaat en ik al mn rekeningen netjes heb betaald.......rare mensen daar, ben net van de problemen met UPC af...krijg ik LADOT :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 22:11 ]

Verwijderd

ik heb dus ook briefje van incasso bureau.
ivm domein dat ik in augustus al had opgezegd.
dat was een domein wat ik al enkele jaren in gebruik had.
Netjes opgezegd per brief. ruim een maand van tevoren.
nooit response gehad.
Ook heb ik geen enkele (betalings) herinnering mogen ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 23:00 ]

Verwijderd

Misschien toch maar is RADAR inschakelen, zijn wel veel mensen die dit nu hebben....hadden ze bij ladot personeel te weinig, en het voor een prikkie van UPC gekocht ofzow (zou ook verklaren waarom UPC zo slecht te bereiken is ;) )

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het administratie systeem zeker overgekocht >:)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Ja kan ook, maar ik denk het personeel van UPC, dat is stukke goedkoper.
(Ongeschoold en dom) :z

• BaRF
  • Laatst online: 11:40

BaRF

bijna kerst

hey bij LaDot staat toch nog steeds die nare nare nina hagen (of hoe je t schrijft) aan het roer? moet toch een goede hint zijn dacht ik zo ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Je bedoelt diezelfde van WorldOnline ??? :Z

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 16:11
Die van world online da's Nina 'effe cashen' Brink, en Nina Hagen is imho toch die duitse artieste? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Emcee op 27-04-2003 11:49 ]

Verwijderd

wat de naam ook mocht zijn, ze draaien gewoon verlies en komen niet meer rond.
vandaar dat ze zo'n incasso actie gaan beginnen.

Verwijderd

Idd, is UPC ook paar maanden geleden mee begonnen....volgens mij heeft het toch wel iets opgeleverd, want ze bestaan nog steeds....wonderbaarlijk :O

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Of neem eens contact op met De kat in de zak :)

Verwijderd

bij mij hebben ze ook lopen kutten

abbo upgegraded naar duurdere dus weer downgraden. maar wel rekening ontvangen van die duurdere.

bellen helpt wel loste het abbo verschil wel op. maar hoe het zit met die rekening wete ik niet zoekt mijn baas maar lekker uit

Verwijderd

Ik heb met Euronet ongeveer hetzelfde gezeik. Heb mijn abonnementen opgezegd per brief en deze hebben zij zogenaamd niet ontvangen en nu bestoken ze me met rekeningen.

Ze krijgen geen CENT!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Ik heb ooit een domein (nobellaan.nl) geregistreerd bij het toenmalige freehosting.nl, dat is later overgenomen door Nina Brink (Ladot) en consorten. Ik zit nog steeds met het oude abbonementsgeld, dat is 15!!! euro per jaar en ik heb 2 pop-email adressen, 10mb webspace en php ondersteuning.

Ik heb nog nooit problemen gehad, en goedkoper krijg je het ook bijna niet.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op 27 April 2003 @ 14:49:
Ik heb ooit een domein (nobellaan.nl) geregistreerd bij het toenmalige freehosting.nl, dat is later overgenomen door Nina Brink (Ladot) en consorten. Ik zit nog steeds met het oude abbonementsgeld, dat is 15!!! euro per jaar en ik heb 2 pop-email adressen, 10mb webspace en php ondersteuning.

Ik heb nog nooit problemen gehad, en goedkoper krijg je het ook bijna niet.
toen ik het had ook nooit problemen maar heb het opgezegt.. en dan krijg je problemen.

Verwijderd

vreemde manier van "klantenbinding" 8)7

• XippIX
  • Niet online
komt me allemaal bekend voor. Ik had ook van die problemen met ze. Maar dat was vroeger :) , toen was het nog freehosting. Ze konden geen domeinnamen verhuizen en toen hebben ze mijn naam ingejat :(

Maarja ik ben weer weg bij ze... verrot is het wel.

• BaRF
  • Laatst online: 11:40

BaRF

bijna kerst

Emcee schreef op 27 april 2003 @ 11:49:
Die van world online da's Nina 'effe cashen' Brink, en Nina Hagen is imho toch die duitse artieste? :)
|:( stupid me, je hebt gelijk :)

99 luftballons

[ Voor 8% gewijzigd door BaRF op 27-04-2003 19:48 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 16:11
BaRF schreef op 27 april 2003 @ 19:48:
[...]

|:( stupid me, je hebt gelijk :)

99 luftballons
[mierenneukmodus]
Nee '99 luftballons' was nena, nina hagen is iets minder bekend en al wat ouder, heeft herman brood nog gekend e.d. :) , anders moet je maar ff googlen , zat over te vinden

[/mierenneukmodus]

Verwijderd

/me heeft is ook begonnen met freehosting.........
2,5 jaar geleden.........
overgenomen door Ladot..........
Nog geen rekening gezien of betaald........
waarschijnlijk kwamen ze tekort :)

Verwijderd

Goh julie ook al?
Ik heb het 2 maanden geleden eindelijk kunnen oplossen. Heb namelijk een jaar geleden mijn account opgezegd maar ze bleven maar rekeningen sturen en geld afschrijven. Toen ben ik twee maanden geleden verschrikkelijk boos geworden en gedreigd met rechtzaken en strooide met allemaal belangrijke titels. Eindelijk kreeg ik toen het geld teruggestort en heb sindsdien geen last meer van dat k*tbedrijf gehad.

Nina Brink = een g*dvergeten teringh**r!

Check je mail.

[ Voor 6% gewijzigd door intoxicated op 28-04-2003 18:04 ]

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik heb precies hetzelfde als jullie: Een rekening van 139 euro van een incassobureau.
Het is toch zo dat je verplicht eerst 2 schriftelijke herinneringen moet hebben gehad voordat ze incassokosten en dergelijke mogen rekenen? Ik kan me van de hele rekening überhaupt niks meer herinneren.

Flamen is betrekkelijk zinloos hier.. We vinden allemaal LaDot niet leuk, en mevr. Brink ook niet lief misschien, maar een informatief topic lijkt me nuttiger dan dat 30x melden

[ Voor 25% gewijzigd door CyberSnooP op 28-04-2003 00:42 ]

|_____vakje______|

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 08:30:
Ja kan ook, maar ik denk het personeel van UPC, dat is stukke goedkoper.
(Ongeschoold en dom) :z
...en bedankt he? |:( Er worden tegenwoordig alleen maar mensen met een IT-opleiding (veel HIO'ers bijvoorbeeld) aangenomen. Je kent persoonlijk blijkbaar geen UPC-werknemers...

[ Voor 27% gewijzigd door Bergen op 28-04-2003 17:30 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Genoeg offtopic geluld, en nu dicht. Jammer.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.