'overgewaardeerd' draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 19:56
Dit draadje: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=26696 is een draadje waar veel anti-ms trolls ver overgewardeerd zijn.. Ik ben er al even overheen gezoefd... maar zelfs als anti-ms persoon vind ik veel nog erg zwak :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Uit de moderatie-faq:
Troll

'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren, bijvoorbeeld door een provocerende stelling te deponeren zoals 'Macs zijn ruk, PC's rule'.

The content of a "troll" posting generally falls into several areas. It may consist of an apparently foolish contradiction of common knowledge, a deliberately offensive insult to the readers of a newsgroup, or a broad request for trivial follow-up postings. You are probably reading a troll if you see a brief message posted with lines similar in character to the following:
"PCs are much better than Macintoshes."
"Macintoshes are much better than PCs."

Ik moet zeggen dat ik de discussie in dit draadje tot nu toe juist bemoedigend informatief vind. Er wordt goed onderbouwd en respectvol gereageerd naar mijn idee. Ik vind tot op dit tijdstip in ieder geval nog geen rasechte trolls die voldoen aan de zojuist door mij geciteerde omschrijving.
Verder is hij op het moment van schrijven vrij goed gemodereerd naar mij idee. :)

Maar het is zeker een onderwerp waarbij de gemoederen vrij snel in temperatuur kunnen stijgen... dus we houden hem in de gaten Simon! ;)

edit:
@ Simon, titlechange zou wel aardig zijn, maar is niet noodzakelijk... Maar ik begrijp je punt wel hoor. :) Zoals gezegd: we're watching it. :+

edit:
Voor het nu lijkt of ik dikke BS loop te blaten met mijn citaatje: vóór de titlechange stond er "troll" draadje O-) )

[ Voor 21% gewijzigd door Superdeboer op 26-04-2003 20:08 . Reden: reacties verwerkt ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 19:56
super-de-boer schreef op 26 April 2003 @ 19:50:
Uit de moderatie-faq:
Troll

'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren, bijvoorbeeld door een provocerende stelling te deponeren zoals 'Macs zijn ruk, PC's rule'.

The content of a "troll" posting generally falls into several areas. It may consist of an apparently foolish contradiction of common knowledge, a deliberately offensive insult to the readers of a newsgroup, or a broad request for trivial follow-up postings. You are probably reading a troll if you see a brief message posted with lines similar in character to the following:
"PCs are much better than Macintoshes."
"Macintoshes are much better than PCs."

Ik moet zeggen dat ik de discussie in dit draadje tot nu toe juist bemoedigend informatief vind. Er wordt goed onderbouwd en respectvol gereageerd naar mijn idee. Ik vind tot op dit tijdstip in ieder geval nog geen rasechte trolls die voldoen aan de zojuist door mij geciteerde omschrijving.
Verder is hij op het moment van schrijven vrij goed gemodereerd naar mij idee. :)

Maar het is zeker een onderwerp waarbij de gemoederen vrij snel in temperatuur kunnen stijgen... dus we houden hem in de gaten Simon! ;)
Ok, een titlechange into 'overgewardeerd' draadje klopt beter, nu blij? ;)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Wat jij wil O-) ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik misbruik dit draadje maar, zal vast wel mogen ;)

Waarom is mijn reactie gewaardeerd met een 0 terwijl een post daaronder op +2 staat die eigenlijk niets toevoegd?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Beaves schreef op 26 April 2003 @ 20:12:
Ik misbruik dit draadje maar, zal vast wel mogen ;)

Waarom is mijn reactie gewaardeerd met een 0 terwijl een post daaronder op +2 staat die eigenlijk niets toevoegd?
Dat is inderdaad een papegaai. :)
Ik heb hem even "geholpen". >:)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1