Toon posts:

Cooledit pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu zit ik met een probleempje met Cooledit 2.0 pro.
Ik maak zelf intro's voor mijn cd's nu wil ik dat intro-tje naatloos laten aansluiten op het 2e nummer van m'n cd dus via nero netjes de pauze op nul gezet maar toch hoor ik steeds nog de overgang. Wat blijkt nu dat cooledit bij het saven van de tracks er steeds een hele kleine stilte bij het begin van het nummer en het eind zet? nu heb ik dit verwijderd maar na he saven en weer opnieuw openen is die stilte weer terug??? heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is of hoe dit komt.:?

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:57

DJTimo

Cuyoapart.mza

Ja, dit is heel simpel. Opslaan als Windows PCM WAV formaat. Mp3 werkt namelijk met blokken audio. Als op het eind het laatste stukje van de muziek dus net niet meer in het oude blokje past wordt er een nieuw blok gebruikt, maar deze is dan net te groot. De rest van zo'n blok wordt dan met stilte gevuld. WAV heeft dit niet. :)

Dus: alles in WAV opslaan, fikken in Nero met Disc-at-once en het moet lukken.

edit: kleine tip, het zou handig zijn als je de volgende keer je topictitel wat duidelijker maakt. Met alleen de naam van een programma trek je niet veel aandacht... ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DJTimo op 27-04-2003 13:58 ]

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip heb het geprobeerd en ja hoor werkt perfect.... en de volgende keer zal ik mn topictitel duidelijker maken.