Ik ging vanmiddag 3dmax installeren, tot hij op de helft van de setup vast liep, ik kon niks meer, en moest mijn computer resetten. Als ik nu 3dmax wil installen gaat alles in het begin goed, cd start, ik selecteer 3dmax, klik op next, weer next, license scherm popt up, klik op accept, dan next, dan weer next, verschijnt weer het license scherm, weer accept, weer next en dan weer, en weer het license scherm, en zo gaat het dus maar verder. In me registery heb ik gezocht op 3dmax en 3dsmax en alles wat ermee te maken had gedelete, maar nog steeds lukt het niet. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zonder windows opnieuw te installeren?
Heb je al geprobeerd om het hele license syteem weg te halen?
Het license systeem dat 3DS Max gebruikt heet "C-Dilla" volgens mij, of iig zoiets. Zoek het op, en haal het weg, en installeer dan 3DS Max overnieuw.
Heb je ook de nieuwste versie van CDilla? Het hangt er natuurlijk vanaf welk OS je hebt, maar als je XP gebruikt dan moet je de nieuwste hebben, omdat vorige versies niet werken...
En waarom geef je niet even een belletje naar de helpdesk van discreet? Die kunnen je vast verder helpen
Het license systeem dat 3DS Max gebruikt heet "C-Dilla" volgens mij, of iig zoiets. Zoek het op, en haal het weg, en installeer dan 3DS Max overnieuw.
Heb je ook de nieuwste versie van CDilla? Het hangt er natuurlijk vanaf welk OS je hebt, maar als je XP gebruikt dan moet je de nieuwste hebben, omdat vorige versies niet werken...
En waarom geef je niet even een belletje naar de helpdesk van discreet? Die kunnen je vast verder helpen
om cdilla te kunnen verwijderen moet je bij mapopties instellen dat je verborgen mappen wilt zien. ga dan naar de root van je hd en wis de map cdilla..
Probeer het dan nog ens.
Probeer het dan nog ens.
C-Dilla kan je ook gewoon verwijderen bij "Software" in het configuratiescherm. Kan je beter doen dan botweg de hele map weggooien...
eerst bij software C-Dilla deleten, en voor de zekerheid je root van je schijf checken op de verborgen map C_DILLA, en die als die bestaat deleten
[ Voor 13% gewijzigd door geez op 26-04-2003 20:38 . Reden: toevoeging ]
Cdilla heeft er nooit gestaan, ik heb altijd verborgen mappen weergeven aanstaan, maar ik denk dat die map niet gemaakt is omdat de setup maar voor de helft klaar was de 1e keer? En anders probeer ik de helpdesc wel
Ik heb windows xp, maar de 1e install keer werkte het wel, en de 2e niet dat klopt dan toch niet? en waar kan ik nieuwere versies van cdilla halen?
________________________________________-
Cdilla is gedownload en geinstalleerd, maar werkt nog niet, dus ligt niet aan cdilla, iemand nog andere ideeen?
________________________________________-
Cdilla is gedownload en geinstalleerd, maar werkt nog niet, dus ligt niet aan cdilla, iemand nog andere ideeen?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 20:50 ]
offtopic:
waar heb jij 3d max gekocht en hoe duur was ie ongeveer? ben wel benieuwd naar want heb nu alleen nog maar illegale versie ..
waar heb jij 3d max gekocht en hoe duur was ie ongeveer? ben wel benieuwd naar want heb nu alleen nog maar illegale versie ..
Ik heb ook geen legale versie
Ik ben 14 en designen is me hobby, en vond het leuk om verder te gaan als PS dus wou ik gaan beginnen aan 3d max en als 14 jarige jongen heb ik geen 6000 Euro (dat kost 3d max 4.0 officieel), dus is illegaal een beter alternatief, maar als het niet wil installeren heb ik nog steeds een probleem, en ik denk dat alleen windows opnieuw installeren er nog op zit, aangezien iedereen denkt dat het aan cdilla ligt en het dat dus niet is
Pagina: 1