Email: lijst met Delivery Status Notifications

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Ja! Gezocht met Google (met met "List of delivery status notifications") en gebladerd door o.a. RFC's 2821, 1894, 3461 en meer, maar niet gevonden wat ik zocht. Ook Stanik kan me deze keer niet helpen (MS Press). Ik weet trouwens niet of dit het juiste forum is voor mijn vraag.. alle andere fora lijken me even niet van toepassing als dit.

Ik zoek een zo compleet mogelijke lijst met Delivery Status Notifications (DSN's) en hun betekenissen. De veelvoorkomende betekenissen zijn wel makkelijk te achterhalen, maar ik ben een paar dingen aan het testen met SMTP en ik krijg nogal eens vage DSN's terug, die minder gebruikelijk zijn.

Op het internet is heel goed te vinden hoe zo'n DSN in elkaar zit, maar ik vind het behoorlijk pittig om een min of meer complete lijst te vinden. Ik heb ook dit artikel van Microsoft gevonden (kbid 284204), maar deze lijst is niet compleet en bovendien heeft Microsoft er een heel eigen interpretatie aan gegeven.

Heeft iemand zo'n lijst slingeren?
----------------------------------------------------------------------------------

Vijf minuten later...
Nou, m'n topic kan wel dicht: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;256321 -> Complete lijst ;)

[ Voor 23% gewijzigd door CmdrKeen op 26-04-2003 18:57 ]

Bloed, zweet & koffie

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
uuhh....okej :P

De klant is koning 8)7

Dit topic is gesloten.