CS + Logitech keyboard...

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-02 16:15
Ik ben sinds net de iegenaar van een logitechinternet keyboard :)
Maar nu heb ik als ik bijv in counter-strike ctrl gebruitk om te bukke kan ik wel voor, achter, links en rechts. Maar ik kan niet schuin naar voren :( dus maar 1 beweeg toets te gelijk.
Dit is ook bij de shift.. :/

Ligt dit aan het toetsenbord ofzo :? omdat ik dit bij mij tijdelijke €4 euro toetsenbord niet had :/

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:54

Sick Nick

Drop the top!

als het goed is geeft je pc een piepje als je teveel toetsen tegelijk indrukt, zet je speakers uit en probeert het even.

Ik heb een logitech internet navigator deluxe special edition bla bla draadloos in het zwart en ik kan gewoon bukken en schuin naar voren/achteren.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
dat met dat keyboard heet 'dual-press' .. is een 'leuke' optie die in die klote internetkeyboards zit...
* Peedy gebruikt een Safeway keyboardje van €10... Geen fratsen..dat scheelt :D

• sarlo
Sick Nick schreef op 26 april 2003 @ 18:20:
als het goed is geeft je pc een piepje als je teveel toetsen tegelijk indrukt, zet je speakers uit en probeert het even.

Ik heb een logitech internet navigator deluxe special edition bla bla draadloos in het zwart en ik kan gewoon bukken en schuin naar voren/achteren.
Ik hoor inderdaa een piepje uit me kast komen :(
Kan ik dit niet instellen ofzo? (kyboard is ps2)
Verder heb ik het zowel met die itouch en zonder de itouch software
pEeDy16 schreef op 26 April 2003 @ 18:21:
dat met dat keyboard heet 'dual-press' .. is een 'leuke' optie die in die klote internetkeyboards zit...
* sarlo gebruikt een Safeway keyboardje van €10... Geen fratsen..dat scheelt :D
Hoe zet ik dat dan uit :?

[ Voor 24% gewijzigd door sarlo op 26-04-2003 18:22 ]

• sarlo
Ok ik ben al wat verder ik kan nu allekanten op behalve rechts schuin naar boven :/

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
heb hier een internet navigator van logitech, maar ik kan hier in CS max 3 toetsen tegelijk aanslaan
dus bukkend schuin naar voren werkt hier

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Ik weet niet óf je het kan uitzetten... volgens mij zit het gewoon in het toetsenbord gebakken..
Misschien zou je eens kunnen proberen je toets-intik-snelheid (ofzoiets :P) te versnellen via Configuratiescherm - Toetsenbord - Herhaalvertraging = Kort & Herhaalsnelheid = Snel...

Verwijderd

Counter-strike, toetsenbord probleem

Ik heb hetzelfde soort probleem.... :S vage shit!! Er is iets met schuin naar voor

Verwijderd

Hmm ik heb nu opeens met die draadloze muis van logitech dat als ik mijn scrollwiel indruk (muis3) ik zoon scrolldingetje dwars door me cs heen zie die je normaal in windows ziet en dus niet mijn ingestelde toets (special fire) die werkt dan dus niet.. enig id hoe ik dit verhelp?

Verwijderd

Logitech software geïnstalleerd? Verwijderen en probeer het dan opnieuw.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 13:36 . Reden: typo ]

Verwijderd

damn, niemand die een idee heeft :S :'(

Tis een beetje vaag, het is alleen als ik vooruit wil lopen.... Aan welke knop ik deze actie bind maakt niet uit. Als ik naar achteren druk, en dan tegelijk naar voren indruk, gaat hij naar voren, maar als ik naar voren en dan tegelijk naar achteren indruk gaat hij nog steeds naar voren... Die knop naar voren overheerst alles, beetje vreemd

Verwijderd

Is er misschien een keybind die de functie naar voren "forceert"?

Probeer het even met een andere schone cfg?

Verwijderd

:D HIJ DOET HET WEER!!!! Het had wel met een of ander script te maken. Even cs opnieuw geinstalleerd en hij doet et weer :D Stom dat ik dat niet eerder gedaan heb

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bij mij hielp et om het toetsenbord via usb aan te sluiten (logitech elite tb)

Gelijk ook geen problemen met ts2 meer :7

• sarlo
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 18:18:
:D HIJ DOET HET WEER!!!! Het had wel met een of ander script te maken. Even cs opnieuw geinstalleerd en hij doet et weer :D Stom dat ik dat niet eerder gedaan heb
Met welk script had dit te maken :?

Verwijderd

Ik kan je niet precies vertellen in welk bestand het zit, maar zodra ik de root van de cstrike dir vernieuw (ik had op een andere pc nog een schone installatie staan, dus dit er even overheen gezet...) werkt alles weer goed... Mischien heb je hier iets aan

Verwijderd

Het zal de config.cfg geweest zijn, waar al je controls ingeprogrammeerd zitten (of een buyscript?)
Pagina: 1