Toon posts:

Website Maken!

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jaja mensen, ikke gaat zelf een site maken:). Je kunt al even kijken op

www.playsomegamez.tk
http://members.lycos.nl/johandewit0013

en hieruit blijkt: ik ben geen ster, en ik heb niet veel geld. Toch wil ik aan iedereen vragen:

- wat is een leuk onderwerp :r
- kan ik nog reclame maken
- wie helpt mij?

Liever dat hier geen kosten aan verbonden zijn. Ik kom uit '88, ben 15 en heb nog geen werk.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Een leuk onderwerp? misschien een site over de faq van GoT, die schijnt best wat aandacht te kunnen gebruiken.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

nee, je komt uit '88 en je bent 23, nou goed |:( :+

Anyway, hier is het forum niet voor bedoeld. Als je specifieke vragen hebt kan je die natuurlijk wel stellen maar zoals je opzet nu is kom je hier nergens.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Euhm, verkapte spam + personeelswerving?

Leuke onderwerpen zijn ook al vaak langs geweest :)

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Je zou een site over ballen kunnen maken.

Oh nee, die bestaat al. http://www.allesoverballen.com/

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

www.sitechecks.nl

Dit is regelrechte spam die je post. Misschien moet je eerst even de FAQ lezen:
Webdesign & Graphics - FAQ en Policy

[ Voor 9% gewijzigd door André op 26-04-2003 17:44 ]

Verwijderd

Jaja, nou weten we het wel hoor, laat het topic nou maar gewoon met rust, d'r komt zo heus wel iemand langs die het topic dichtsmijt.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Misschien zou je eens op ww.freelayouts.com kunnen kijken, of andere vergelijkbare sites. Dan heb je zo een site gevonden, die ja dan kunt aanpassen.

Reclame op je site gaat je nooit lukken, als 15 jarige word je niet 1-2-3 webdisigner en zomaar ff rijk zoals je tegen al je vriendjes heb verteld ;)

Verwijderd

-Verzin eens wat! Jij hebt de touwtjes in handen, jij moet de site maken. Verzinnen hoort er ook bij - dat is stap 1.
-Reclame maken? Eeuhm, sluit je aan bij een bannerprogramma? Neem een linkje in je sig? Maar open géén topics voor dit doel...
-Voor het derde punt sluit ik me aan bij de posters hierboven.

Enneh, dat je geen geld hebt hoeft niet in de weg te staan...Op een computer kun je veel hoor :)

• Dark Blue
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Tell me about it, het onderwerp van een site is het moeilijkste om te bedenken, tenzij je het ofkors voor een klant maakt.

Mijn 1337 Home Edition Webdesign cursus schreef erover: de site die u voor Eduvision maakt mag een onderwerp naar keuze hebben. Wij raden u aan dit te combineren met het maken van een website voor een klant...
(lekker, moet je als doorsnee n00b die handleiding aanhouden en toch tegelijk een prachtsite afleveren naar wens van je opdrachtgever 8)7 )

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Onderwerp: neem iets waar je veel vanaf weet en wat je leuk vind. Ga niet iets maken alleen maar in de hoop veel bezoekers er mee te trekken. Als je verschillende hobbies hebt, bijvoorbeeld cavia's en voetballen ga daar dan niet een enkele website over maken. Kies een onderwerp en doe daar iets mee waarvan jij vind dat het nog niet (goed) op internet is te vinden. Ga niet rechtstreeks dingen van andere sites halen.

Reclame maken komt later wel, als je eenmaal een goede site hebt kun je links ruilen met collega websites over dat onderwerp.

Daarnaast is het belangrijk dat je blijft leren, eerst HTML onder de knie krijgen, dan CSS en javscript, dan PHP en MySQL (of een ander server side taal) en dan ben je waarschijnlijk wel enkele jaartjes verder.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Dark Blue
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Johnny schreef op 26 april 2003 @ 19:03:
Kies een onderwerp en doe daar iets mee waarvan jij vind dat het nog niet (goed) op internet is te vinden.
Hm, u doelde op het bekende Gat In de Markt® ?
Liever een site die iets toevoegt dan de zoveelste 'ja dit is een super idee' site die na enkele weken van 0,0 bezoekers faalt.
dan PHP en MySQL (of een ander server side taal) en dan ben je waarschijnlijk wel enkele jaartjes verder.
Inderdaad, hou dat maar rustig op een jaartje of 2, als je de andere talen snel onder de knie hebt, eerlijk waar. Niet de ene dag denken 'laat ik eens HTML gaan leren voor mn eigen hoompeedsj' en de volgende dag horen van een vriend dat PHP helemaal hét is, en dan dat willen. Niks overhaast, dat voorkomt n00bistisch optimisme.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Dark Blue schreef op 26 April 2003 @ 19:11:
[...]

Hm, u doelde op het bekende Gat In de Markt® ?
Liever een site die iets toevoegt dan de zoveelste 'ja dit is een super idee' site die na enkele weken van 0,0 bezoekers faalt.
Ik bedoelde eigenlijk een goede website over de Teenage Mutant Hero Turtles... Daar is echt weinig info over te vinden op internet. Of bijvoorbeeld een website met allemaal nuttige tips voor dingen die je met fotorolletjeskokers kunt doen, dat mist het internet nog!

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

check je mail zou ik zeggen :)

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

mja. beetje kansloos.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.