Ik heb een Asus 8200 GF3Ti500 Deluxe maar die word nog al warm vind ik, 60 graden en ik wil wat meer stilte in me kamer dus ik dacht ik koop een Zalmann ZM80-HP Heatpipe, heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn de temps voor het instaleren van de Zalman en wat er naar?
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
Kijk hier eens bij zou ik zeggen
Je denkt toch niet dat je de eerste Tweakerd bent die over deze koeling een topique opent?
Kijk hier eens bij zou ik zeggen
Je denkt toch niet dat je de eerste Tweakerd bent die over deze koeling een topique opent?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Als je eerst zelf wat gezocht hebt en meldt wat je gevonden hebt mag j idd wel vragen stellen 
Er wordt dus wel verwacht dat je zelf een beetje moeite doet, voordat je een vraag hier deponeert
Maar er zijn al veel ervaringen te vinden, hoor, wat die koeling betreft
En ik denkt wel dat je ti500 gekoeld kan worden door dat bakbeest, aangezien de koeling die er standaard opzit een stuk kleiner is en gekoeld wordt door een ontzettend priegelig fannetje...
Deze heeft dan wel geen fan, maar heeft wel een aanzienlijk stuk metaal en koelt behoorlijk
Er wordt dus wel verwacht dat je zelf een beetje moeite doet, voordat je een vraag hier deponeert
Maar er zijn al veel ervaringen te vinden, hoor, wat die koeling betreft
En ik denkt wel dat je ti500 gekoeld kan worden door dat bakbeest, aangezien de koeling die er standaard opzit een stuk kleiner is en gekoeld wordt door een ontzettend priegelig fannetje...
Deze heeft dan wel geen fan, maar heeft wel een aanzienlijk stuk metaal en koelt behoorlijk
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Leuke heatfan inderdaad...maarz....regel wel efkes wat ruimte aan beide kanten wat het heatsinkje is een bakbeest dat lekker veel ruimte inneemt!
Oh ja, aangezien je kaart passief gekoeld word met zo'n zalman moet je ervoor zorgen dat er een goede Airflow in je kast is.... een paar 80x80mm fannetjes installeren helpt veel.
Neem een goed merk 80x80mm fannetjes BTW, als je stille wilt....PAPST, duur maar stil!
Oh ja, aangezien je kaart passief gekoeld word met zo'n zalman moet je ervoor zorgen dat er een goede Airflow in je kast is.... een paar 80x80mm fannetjes installeren helpt veel.
Neem een goed merk 80x80mm fannetjes BTW, als je stille wilt....PAPST, duur maar stil!
There is no place like ::1
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()