Veel gezocht, weinig gevonden... niet wat ik zocht in ieder geval...
Ik heb een PC staan met de volgende Specs:
MSI KT4V MS-6712 Moederbord (Revisie 10A)
Athlon XP 2000+
512 MB Kingston DDR 266 Mhz
Geforce 2 MX400 64 Mb
Maxtor 40 Gb (Weet het serienummer zo ff niet
)
Het systeem is helemaal leeg, er zijn geen partities aangemaakt. Ik start de installatie van Windows XP Professional van CD. Nadat de setup een aantal driver geladen heeft wordt het scherm zwart met boven in de hoek een knipperende cursor, soms gevolgd door een BSOD...
Nu heb ik dit probleem gevonden met de search, maar de geboden oplossingen helpen niet. Combinaties van ACPI en Plug&Play Aware OS aan en uit mochten niet baten, en ook het wisselen van hardware heeft geen nut, evenals starten met een kaal systeem (alleen videokaart). Bij alles wat ik probeer doet het systeem hetzelfde.
Heb ik iets over het hoofd gezien ? en wat si er aan te doen ? bvd
Ik heb een PC staan met de volgende Specs:
MSI KT4V MS-6712 Moederbord (Revisie 10A)
Athlon XP 2000+
512 MB Kingston DDR 266 Mhz
Geforce 2 MX400 64 Mb
Maxtor 40 Gb (Weet het serienummer zo ff niet
Het systeem is helemaal leeg, er zijn geen partities aangemaakt. Ik start de installatie van Windows XP Professional van CD. Nadat de setup een aantal driver geladen heeft wordt het scherm zwart met boven in de hoek een knipperende cursor, soms gevolgd door een BSOD...
Nu heb ik dit probleem gevonden met de search, maar de geboden oplossingen helpen niet. Combinaties van ACPI en Plug&Play Aware OS aan en uit mochten niet baten, en ook het wisselen van hardware heeft geen nut, evenals starten met een kaal systeem (alleen videokaart). Bij alles wat ik probeer doet het systeem hetzelfde.
Heb ik iets over het hoofd gezien ? en wat si er aan te doen ? bvd
By each crime and every kindness, we birth our future