Toon posts:

[WD2000JB] Accoustic/Performance tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zou een tool moeten zijn waarmee ik mijn western digital 200 gig JB kan instellen op accoustic-al-dan-niet-performance modus.

Heeft iemand een clue waar? Want op de WD site zelf heb ik reeds elke diag tool geprobeerd maar het niet kunnen vinden.... :(

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Gebruik the Search and be amazed ;)

http://support.wdc.com/dlg/

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik al zeg - die tools had ik ook al gevonden maar de mogelijkheid om daarmee in te stellen of je hd op 'accoustic' of 'performance' mode loopt zit er niet bij.

Op mijn maxtor had ik het wel - nu had ik begrepen dat er ook zoiets was voor WDigital maar blijkbaar is dat dus niet zo .. ?

De link die jij stuurde heb ik reeds al alles van geprobeerd ... |:(

Verwijderd

Gebruik die van IBM, daar kun je ook andere merken HDD's mee instellen/nakijken...

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:33

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
euss:

Ik zal die van IBM opzoeken en proberen - wist niet dat je daarmee ook andere hdd's kon instellen/nakijken :-)

tlrnz:

Ik check je appje <o/

- - - - - - -

Alvast thanks voor jullie hulp! - Ik laat uiteraard even weten hoe het afloopt.

=======================================================

Ok - Getest en werkt super dus gewoon die Hitachi Feature Tool.
Heb al mijn hd's even gedaan en whoppa - hoert erover :-)

Thanks both _/-\o_

<o/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 00:03 . Reden: :-] getest \o/ ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:33
dan sluit ik ook ff mijn fd weer aan ;)

edit

dat helpt dus helemaal niet he ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 27-04-2003 17:30 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1