Stemvervorming met onboard soundcard

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

ik wil graag realtime mijn stem kunnen vervormen zoals je met de SBlive kan doen. ik heb een beetje rondgezocht in de search en Cyclonix gevonden, maar dat is niet helemaal wat ik zoek omdat je met dat prog niet echt duidelijk hoort wat er word gezegt. weet iemand welk programma ik hiervoor nodig heb?

• mjszwo
  • Niet online
*lief klein onschuldig kickje*

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 14:22

Eraser127

Nijkerk

Zoiets zocht ik ooit ook en ook niet veel gevonden, ik gebruik Cyclonix Vocoder omdat dat realtime is. Je kan ook de AnalogX Vocoder proberen. Helaas is het niet realtime. Anders moet je denk toch Cyclonix gebruiken

My Discogs

Verwijderd

mag ik misschien vragen waar voor je het wilt gebruiken ?

anders zijn er talloze muziekprogramma's met een realtime voice decoders als plugins

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

MrBlackfly schreef op 26 April 2003 @ 16:35:
hoi

ik wil graag realtime mijn stem kunnen vervormen zoals je met de SBlive kan doen. ik heb een beetje rondgezocht in de search en Cyclonix gevonden, maar dat is niet helemaal wat ik zoek omdat je met dat prog niet echt duidelijk hoort wat er word gezegt. weet iemand welk programma ik hiervoor nodig heb?
Als je een Audigy of live hebt kun je de Kx-drivers proberen (ff zoeken hier), daar schijnt een ingebouwd vocoder effect in te zitten, volledig aangestuurd door de emu10kx.

Heb het zelf nooit aan de praat gekregen maar misschien kun je een poging wagen..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

dominic schreef op 28 april 2003 @ 11:30:
[...]

Als je een Audigy of live hebt kun je de Kx-drivers proberen (ff zoeken hier), daar schijnt een ingebouwd vocoder effect in te zitten, volledig aangestuurd door de emu10kx.

Heb het zelf nooit aan de praat gekregen maar misschien kun je een poging wagen..
Op zich zegtie dattie geen sblive heeft, maar een onboard kaart!

Je kan met een vst host (muziekproggie als fruityloops of cubase, maar dr zijn vast goedkopere) een vst effect inladen en zo je stem vervormen. Ook kan je een line-in plugin in winamp laden en daarover dan een dsp effect op loslaten volgens mij.

• mjszwo
  • Niet online
dat winamp idee klinkt wel leuk :) ga ik effe wat meer info over zoeken :)
Pagina: 1