Backup gemaakt - niet catalogiseerbaar

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-04 22:16

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
In navolging van [rml][ RAID] Adaptec 2400A Raid 5 start niet op[/rml] waar twee van onze drie schijven in ons RAID5 systeem zijn gecrashed zijn we nu overgeleverd op onze (nog niet vlekkeloos functionerende) backup systeem (wat naar nu gebleken is niet aan het backuppen maar aan de schijven lag).

Nu heb ik dus een aantal bkf-bestanden op de harde schijf staan, welke ik heb geprobeerd in te lezen volgens deze instructie.

Probleem is dus dat de inventory wel gelukt is, maar dat als ik catalog probeer te kiezen dat deze job failed. Het gaat dus om backup bestanden op de harde schijf van enkele gigabytes groot.

Het gaat om een "An inconsistency was encountered on the storage media...", volgens een instructie die ik al had gevonden op de Veritas site had ik al een instelling in de registry aangepast inzake Fast File Access.

Het grote probleem is dus dat ik de backup niet uit kan lezen, wat erg jammer zou zijn.. Iemand een idee hoe we hier mee verder kunnen? :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 10:17
Nou heb ik alleen maar ervaring met ArcServe en wat gratis Linux programmatjes; maar ik kan uit je verhaal niet halen welke software je gebruikt om te backuppen. (en heeft deze software btw geen support mogelijkheid?)

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 08:52
LAMA... probeer je nu NT backup bestanden of Veritas backups terug te lezen ?

Op welke schijf(ven) staat die backup ?

[ Voor 69% gewijzigd door Taigu op 26-04-2003 17:17 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zo te zien een NTBackup file.
Overigens, Veritas BE kan NTbackups inlezen. Zo vreemd is het dus niet dat je die info bij veritas wegtrekt (seagate backupzooi is overgenomen door veritas).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Ik ben samen met CAP-TEAM bezig met deze restore-operatie. De backup's zijn uitgevoerd met Veritas Backup Exec op een NT 2000 Server. De "bron" van deze backups zijn volumes op onze Novell server. (NT Bak logt in op Novell Server).

Hoop dat dit wat verduidelijkt :)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-04 22:16

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Vanmiddag de backup gemaakt met Veritas Backup Exec 8.6 toch nog deels kunnen restoren met NTBACKUP.. vaag dat die de fbk's wel kan openen, en VBE niet :?
Maar we hebben in ieder geval een groot deel van onze audio volume weer terug, en daar waren een aantal mensen toch wel erg blij mee ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1