Toon posts:

[IE]Corrupte cookies?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een zeer irritant probleem waar ik geen oplossing voor heb.

Ik heb zeer regelmatig dat ik op PHP websites errors krijg.
Dit vooral op zgn phpBB2 forums en PHPNuke websites.

Als ik een bericht ingeef op een forum krijg ik een error: Invalid_session of als ik op op een Nuke website op de "Read more"(Lees meer) link klik dan krijg ik niet de rest van het bericht te zien.

Eerst dacht ik dit ligt aan de betreffende website, echter dit blijkt niet zo te zijn.
Ik heb hiernog een pc en die doet het perfect, ook navraag bij andere bezoekers van die websites (het zijn best veel websites waar ik dit heb) blijkt dat ik dit alleen heb.
Gebruik ik bv Netscape als browser op dezelfde pc werkt het wel!!
Ook ben ik erachter gekomen als ik de cookies delete van de website waar het mis gaat het weer wel werkt!

Ik heb de pc al eens geheel opnieuw geinstalleerd echter dit had geen enkel effect, ook heb ik een ander OS geprobeert (w2k ipv nu winxp) maar beide OSsen hetzelfde. Ook met of zonder ServicePack maakt het niets uit. Patches voor IE6 hebben ook geen enkele invloed op deze errors. Heb al diverse virus en trojan scanners geprobeert, geen enkele trojan/virus gevonden.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Volgens mij worden dus mijn cookies corrupt, ik vind dit dus ZEER irri want het gebeurd dus nu ook op websites die ik vaak bezoek.

Wie herkend dit probleem en weet een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?