Toon posts:

Generals probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde zo net (zoals ik zo vaak doe) Generals online gaan spelen, maar hij gooit me er na een halve minuut zonder pardon uit :( Ik heb gewoon de originele versie, en hij heeft dit nog nooit gedaan.

Wie kan mij helpen, want dit is knap klote :'(

Verwijderd

Heb je al gekeken op de site van het spel of hier al een patch voor is uitgebracht die dit probleem verhelpt?

Of is er misschien een FAQ op die site waarin staat uitgelegd hoe je dit kan verhelpen?

Homepage: http://www.eagames.com/official/cc_generals/launch.jsp

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13
Specs - foutmelding enz enz ?? Oftewel met deze info die je nu geeft hebben we niks

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik krijg helemaal geen foutmelding of iets. Na 30 seconden ontploffen mijn gebouwen en heb ik de match verloren. Daarna ga ik weer na de quickmatch scherm.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13
Hmm meestal is het bij de illegale versie dat de gebouwen na 30 sec ontploffen ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Heb ik ook gehad, gewoon ff je generals uninstallen en opnieuw erop zetten. Geloof egter dat ik hier sinds 1.5 geen last meer van heb gehad.

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Nee, sommige mensen met legale versies worden er ook gewoon uitgetrapt. Echt super raar. Lees ook hier.

Verwijderd

offtopic:
leuk dat je de tekst van de andere topic jat :S + de topic titel, die hier inmiddels is aangepast met je uitroeptekens,

gewoon reinstallen die zooi en het werkt weer, (spreek uit ervaring)
Pagina: 1