Mijn zus heeft een laptopje van de zaak, die ze heen en weer meesleept om er ook thuis mee te kunnen werken.
Om thuis dingen uit te printen heb ik (met veel moeite, rechten) een printer geinstalleerd.
Helaas staat de laptop helemaal stijf van de rechten, je kunt nog niet eens het bureaublad-achtergrond veranderen. 
Nu wil ze haar prive emailtjes en documenten gescheiden houden, door het ergens op te slaan. Helaas zit er geen CD-RW in en on-line bestandsruimte is met een modem ook geen optie. Ik heb een ZIP-drive (via lpt) geprobeerd maar dan moet je setup draaien en een admin wachtwoord invoeren.
Welke externe opslagmedia kan ik gebruiken zonder het installeren van drivers, het draaien van een setup of het invoeren van admin wachtwoord?
Is een USB pen-drive een oplossing?. Of gaat win2k dan alsnog zeuren.
Nu wil ze haar prive emailtjes en documenten gescheiden houden, door het ergens op te slaan. Helaas zit er geen CD-RW in en on-line bestandsruimte is met een modem ook geen optie. Ik heb een ZIP-drive (via lpt) geprobeerd maar dan moet je setup draaien en een admin wachtwoord invoeren.
Welke externe opslagmedia kan ik gebruiken zonder het installeren van drivers, het draaien van een setup of het invoeren van admin wachtwoord?
Is een USB pen-drive een oplossing?. Of gaat win2k dan alsnog zeuren.
-