Okay, ik heb dit:
Ik heb een site waarmee ik het volgende wil, vier roze balken onder en boven en zijkanten, dan weer vier groene balken onder en boven en zijkanten en dan een top, menu en main, in die volgorde. Lukt dus wel, maar als je naar de source kijkt zie je dat mensen met 800x600 geen roze balken hebben, die wil ik dus wel, en dan met een scrollbar, dus dat alleen de twee roze zijkanten fixed zijn en dat de rest scrolled. hoe doet ik dat?
DIT IS HTML!!
Ik heb een site waarmee ik het volgende wil, vier roze balken onder en boven en zijkanten, dan weer vier groene balken onder en boven en zijkanten en dan een top, menu en main, in die volgorde. Lukt dus wel, maar als je naar de source kijkt zie je dat mensen met 800x600 geen roze balken hebben, die wil ik dus wel, en dan met een scrollbar, dus dat alleen de twee roze zijkanten fixed zijn en dat de rest scrolled. hoe doet ik dat?
DIT IS HTML!!
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <frameset cols="*,750,*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="yes"> <frame src="side.html" name="side_left" scrolling="no" noresize> <frameset rows="*,25,600,50,*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO" marginwidth="0" marginheight="0"> <frame src="side.html" name="bar_upper" scrolling="NO" noresize> <frame src="scroller.html" name="scroller" scrolling="NO" noresize> <frameset cols="25,*,25" border="0" framespacing="0" frameborder="NO" marginwidth="0" marginheight="0"> <frame src="side_green.html" name="side_green_left" scrolling="NO" noresize> <frameset rows="150,*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO" marginwidth="0" marginheight="0"> <frame src="top.html" name="top" target="top" scrolling="no" noresize> <frameset cols="147,*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO" marginwidth="0" marginheight="0"> <frame src="menu.html" name="menu" target="menu" scrolling="no" noresize> <frame src="main.html" name="main" scrolling="auto" noresize> </frameset> </frameset> <frame src="side_green.html" name="side_green_right" scrolling="NO" noresize> </frameset> <frame src="side_green.html" name="banner" scrolling="no" noresize> <frame src="side.html" name="bar_downer" scrolling="NO" noresize> </frameset> <frame src="side.html" name="side_right" scrolling="no" noresize> </frameset> |
[ Voor 26% gewijzigd door mr_wizard op 26-04-2003 15:37 ]
R&D professional