Ik weet niet of dit het goede forum is maar ik post hem toch maar hier omdat de andere nog minder ermee te maken hebben. Ik probeerde zojuist een zelfgemaakte film over te zetten naar mijn digitale camera, het werkte eerder ook maar toen bevatte de film alleen stukken op 1 speed, dit keer had ik heel wat meer problemen. Mijn half uur durende film gemaakt in Pinnacle studio 7 van 18,6 GB groot heb ik eerst laten renderen, de overgangen van beeld en geluid namen in totaal ook nog 2,6 GB in beslag.
De overgezette film is echter zeer slecht. Sommige stukjes zijn goed, maar veel stukken zijn schokkerig beeld en geen of schokkerig geluid. Vooral de stukken die op 5x gemonteerd zijn zijn slecht.
Waar kan het aan liggen dat de film zo slecht overkomt?
Systeem: (windows xp)
pentium 4 2,4 GHz
512 mb ram
Maxtor 6Y080L0 (80 gig, 7200 rpm, 2 mb cache) (kraakt als een gek
)
standaard firewire kaartje
Panasonic DV camcorder
Kan het aan de harde schijf liggen dat die de grote hoeveelheden data niet aankan of ligt het ergens anders aan?
De overgezette film is echter zeer slecht. Sommige stukjes zijn goed, maar veel stukken zijn schokkerig beeld en geen of schokkerig geluid. Vooral de stukken die op 5x gemonteerd zijn zijn slecht.
Waar kan het aan liggen dat de film zo slecht overkomt?
Systeem: (windows xp)
pentium 4 2,4 GHz
512 mb ram
Maxtor 6Y080L0 (80 gig, 7200 rpm, 2 mb cache) (kraakt als een gek
standaard firewire kaartje
Panasonic DV camcorder
Kan het aan de harde schijf liggen dat die de grote hoeveelheden data niet aankan of ligt het ergens anders aan?
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet