Toon posts:

Lego Creator -> Win XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zitten hier ( de buren) met een probleem. Sinds ze Windows XP op hun pc hebben staan als os, draait Lego Creator niet meer.

Ik heb op www.legomedia.com al gezocht naar iets van drivers maar helaas niks gevonden. Wat nu? Een ander os is geen optie.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Paperclipjes:
Een ander os is geen optie.
Waarom niet :? Want volgens mij zeg je toch echt dat het spel eerst wel draaide op een andere OS en sinds Windows XP er op staat het niet meer draait.

Als je Windows XP wilt behouden kan je ook gewoon een dualboot maken.
(Verder zou wat meer informatie wel handig zijn, bijvoorbeeld wat voor systeem en wat het spel doet/niet doet :))

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Het spel geeft de melding, dat het wordt ondersteunt in door win nt. Is er misschien een andere oplossing dan een andere OS en dual boot...??

• Hahn
Wat was je vorige OS en wáárom wil je niet terug naar die OS?
En wat is je systeem? Want zonder informatie kunnen wij er ook niks mee hoor.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 15:02:
Het spel geeft de melding, dat het wordt ondersteunt in door win nt. Is er misschien een andere oplossing dan een andere OS en dual boot...??
Probeer Comb. modus bij XP (Rechtermuisknop op het icoontje en dan staat het daar ergens)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Eerst hadden ze Win 98SE nu op de nieuwe pc, een AMD Athlon XP 2400 met 512MB geheugen.... draait Win XP en dat vinden ze makkelijker.

De comp. mouds heb ik al op win 98 gezet maar dat maakt niks uit.

• Hahn
Maak een dualboot met Windows 98 (SE), zorg ervoor dat je 10 seconde de tijd krijgt om tussen de OS'en te kiezen en laat 'm anders automatisch met Windows XP starten.
Als ze perse Lego Creator willen spelen kan je makkelijk een dualboot maken.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik zie dat niet als de oplossing. Bestaat er geen oplossing die voor minder gedoe zorgt...???

• Termi
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 15:11:
Sorry maar ik zie dat niet als de oplossing. Bestaat er geen oplossing die voor minder gedoe zorgt...???
Ik denk als legomedia geen support verleend aan het programma, en je comp modus neit werkt, blijven er 2 oplossingen over namelijk :

Niet meer gebruiken of,
Dualboot met win98 en winnt :).

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 14:41

Local Host

Het forum is om te leren.

Misschien zou je eens kunnen proberen VMWARE te installeren en daar dan een Windows 98SE sessie starten. Ik heb zo ook wel eens een probleem met compatibility opgelost ( Transport Tycoon Deluxe )

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb legocreator ook, maar draait als een zonnetje op mijn windows xp met sp1. heb je je videokaart wel goed geinstalleerd? (deto drivers dus)

wat offtopic, het hoesje is vet orgineel, met die lego nopjes op de zijkant.

meer offtopic, ik kan me herinnerne dat ik TTD gewoon oner winxp draaide (had een eigen rip gemaakt waarin TT, TTSE en TTD in 1 zaten).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 14:41

Local Host

Het forum is om te leren.

snelle offtopic reply terug <- was in de tijd dat ik vw-ware toch had draaien en ik dat nog als enigste oplossing zag toen :-)

ontopic -> videokaart drivers / service pack is idd een hele goeie om eens natekijken ja

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

SGD --> SPV
Pagina: 1