Kruidvat Home Cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:11
Bij de kruidvat hebben ze volgende week een home cinema set in de aanbieding, ik heb geen scanner, maar dit zijn de specs zoals ze in de folder staan

-mediums: DVD, CD, CD-r, cd RW
-Afspelen: DVD, MP3 cd, FM/AM radio
-Ondersteuning voor DolbyDigital, en een logo "SOUND digital out"??
-120W versterker, 30W subwoofer, 4 18W surround, 1 18W Center
Een merk kan ik niet ontdekken op het plaatje.

Prijs: 159,-

Ik vind dit wel een mooie set, maar ik twijfel nog een beetje.
Ik heb nu zo'n €100 gespaard, kan ik beter nog een tijdje(half jaar ofzo) doorsparen, en dan een set kopen van zon 300/400€, of is dit ook een goede aanschaf?

Ik heb nu een Grundig Xenaro DVD speler, en ik kan deze denk ik wel voor een mooie prijs kwijt.
Zal de kwaliteit van deze set gelijk zijn aan deze Grundig?
Er zijn ook dingen die ik een beetje mis, Digital-IN, afpelen van VCD, denken jullie dat dit gewoon niet vermeld is, of dat de set het niet kan?

Verwijderd

ik zou maar effe door sparen voor een echte set bedoel je kan ook niet echt veel verwachten van een kruidvat cinema setje.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50

n00bs

Het is weer Zomer!

Ach als je niet veel geld hebt is het toch een hele leuke deal...

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:08
Met dit soort dingen is het (bijna) altijd "Je krijgt wat je betaald". Je betaalt bijna niks, maar het is dan ook bijna niks. Spaar nog maar ff door!

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

JWO

tsja... denk dat je het moet vergelijken met die radio producten van de aldi van het merk lifetec (brak dus)

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:11
OK, ik weet dat ik niet veel van de geluidskwaliteit kan verwachten, maar ik kan mn dvd speler voor zon €80 verkopen, dus die home cinema kost me dan zon €80 dit heb ik er wel voor over, mits de beeldkwaliteit minstens zo goed is als van mijn huidige DVD speler.

Zijn er mensen met ervaring met de beeldkwaliteit van Budget DVD-spelers/HomeCinema-setjes

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01-2025
Mensen die zeggen een goed systeem te hebben, betalen ongeveer 159 euro (minimaal!) per speaker... trek je conclusies

[edit] Er zijn geen ECHT slechte dvd-spelers, maar de grote voordelen van de betere spelers zitten toch wel in levensduur, gebruiksgemak, ondersteuning enz.
Goedkopere spelers zijn minder nauwkeurig.

[ Voor 47% gewijzigd door cwppol op 26-04-2003 15:23 ]

Verwijderd

> Digital-IN, afspelen van VCD, denken jullie dat dit gewoon niet vermeld is, of dat de set het niet kan?

VCD hoort iedere DVD speler te kunnen.

Digital In zal er niet op zitten, je mag blij wezen als er een analoog in (2 kanaals stereo) opzit.

Je krijgt waar je voor betaald - weinig geld, dus een hoop kreten en op alles bespaard.
Tuurlijk kun je er je DVD's mee kijken en een radio zender afspelen, maar zodra je bijv. je PC erop wilt aansluiten (digitaal) of zwaardere boxen eraan wilt hangen - kom je al snel de beperkingen van zo'n budgetset tegen.

Niks slechts voor de rest hoor, niet iedereen wil een DVD-Surround set met veel opties. Voor de mensen die gewoon een DVD'tje willen kunnen afspelen is dit meer dan genoeg.

Verwijderd

Hmm, kan niet veel over zeggen.. Stond er een merk bij?

Kan niet zeggen dat het mij wat lijkt, maar ja het kost ook minder als de helft van een normale dvd speler....

Zelfs een kwalitatief slechte no-name dvd-speler is duurder.
Lijkt me dat je er spijt van gaat krijgen.

Je kunt beter eens bij tweedehands spullen gaan kijken.
Hulp bij merken etc. kan je hier wel krijgen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

"is dit wat?" Koop 'm luister 'm en beslis zelf en breng 'm anders terug. Dit is zinloos als hij nog niet uit is en je zelf niet eens geluisterd hebt. Zie ook de policy omtrend 'wat moet ik kopen'

Als je perse over dit soort aanbiedingen wil babbelen kan dat in een centraal topic over twee wekelijkse aldi/lidl aanbiedingen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.