Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Voedingsstekkertje wil niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier wat te kloten met een oude voeding >:) , ik heb de schakelaar er ff afgesloopt en als ik de draadjes verbindt gaat de voeding wel aan maar als ik em schakel via de schakelaar aan de voorkant van me kast via zo'n stekkertje waar "power sw." op staat. Als ik nu de voeding aan zet gaat ie wel aan maar daarna weer gelijk uit :? Weet iemand dit?
alvast bedankt,

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

is dat een at?

edit: ohja, en pas je op met dat 'schakelaar er af en draadjes verbinen'? :Y)

[ Voor 75% gewijzigd door BaRF op 26-04-2003 14:38 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:21
En als je de schakelaar ingedrukt houd blijft de pc aan? Zo ja dan heb je een ATX powerknop en een AT voeding. Dat zal zeer ws. niet gaan werken.

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
Eskimootje schreef op 26 April 2003 @ 14:37:
En als je de schakelaar ingedrukt houd blijft de pc aan? Zo ja dan heb je een ATX powerknop en een AT voeding. Dat zal zeer ws. niet gaan werken.
Als je dat denkt, dan gaat die schakelaar wel braden denk ik... die atx schakelaar draadjes zijn nogal dus namelijk :X

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Ik had dat ook in mijn pc!!! Dan maakt iets in je pc kortsluiting. Ik heb toen heel mijn pc moeten controleren op verkeerde contactjes enzo. Bij mij lag het aan een Fan waar de print met elkaar contact maakte!!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Verwijderd

pierre-oord schreef op 26 April 2003 @ 16:35:
[...]

Als je dat denkt, dan gaat die schakelaar wel braden denk ik... die atx schakelaar draadjes zijn nogal dus namelijk :X
hoeveel ampere loopt erover bij een AT voeding: 300 W / 220 V = iets meer dan 1 A... kan wel lijkt me :P

Het probleem is dat bij een AT voeding echt de voeding geswitched wordt op AAN/UIT... dus gewoon een echte schakelaar (als bij lamp oid), bij een ATX kast echter is het een druk-knopje dat, zodra je het knopje loslaat, het contact gewoon verbreekt (het mobo schakelt)... vandaar... :P

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 22:26
hmm, met een atx schakelaar word de stroom gelijk weer onderbroken, als je je schakelaar ingedrukt houdt zal het wel blijven werken. Gewoon een andere schakelaar dus

Verwijderd

Topicstarter
FF proberen met een andere schakelaar

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 19:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt jongens, ik heb het opgelost met een andere schakelaar _/-\o_ :7
Pagina: 1