Ik heb me een maand of 2 terug deze set aangeschaft maar zoals sommige ook wel al hebben gemerkt gaat het geluid niet echt hard
De bass is goed genoeg (mijn moeder roept af en toe nog steeds: Het is hier geen discotheek
). Ik was van plan om 2 x een set Gewone boxen aan te schaffen en deze dus te slopen en 4 van de 5 speakers van mijn Inspire set te vervangen door deze zodat ik meer geluid hoor. De bass komt bij mij altijd boven het gewone geluid uit en dat is niet zo prettig. Tevens spaar ik mij hier geld door uit. Wat denken jullie, zou het te doen zijn?? Ik wou dan een extra versterker in iedere gewone box laten zitten en deze dan op de woofer aansluiten (waar nog eens een versterker in zit) en dan gewoon het geluid niet altijd te hoog zetten.
Je kan gewoon je hoge en lage tonen gewoon regelen in windows control panel
.
Volgens mij kan je ook gewoon die boxen die jij wilt gaan kopen er aan hangen (dus heb je 9 boxen
) dmv van een versterker ofzo splitters.
Volgens mij kan je ook gewoon die boxen die jij wilt gaan kopen er aan hangen (dus heb je 9 boxen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
jouw idee kan veel simpeler, gewoon een versterker neerzetten met surround en daar die te kopen speakers aan hangen. Klinkt zeker weten stuk beter dan de versterker van je creative setje gebruiken. En losse versterkers in je speakers inbouwen is helemaal onzinnig, als de speaker geen versterker heeft is ie er niet op gemaakt om een eigen versterker te hebben en zal ie nooit klinken zoals bedoeld.