Toon posts:

gebrande dvd wil niet afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een kopie van een film dvd gemaakt met nero burningrom. maar nu wil die dvd niet afdpelen in mijn stand alonoe dvd speler de orginele doet het wel gewoon maar de kopie niet je krijgt wel eerst de waarschuwingen van niet kopieren enzow en heel af en toe een klein stukje van de intro en dan komt hij in het menu van de dvdspeler om een track af te spelen als ik dat dan doe gebeurt er verder niets. de dvdspeler ondesteunt dvdrs. en in mijn pc wil die wel gewoon afspelen. allen de naam van de dvd is niet goed dat is gewoon zon iso nummer. kan het daaraan liggen dat hij niet wil afdpelen?? of waar licht het anders aan

bvd

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
Probeer eens een ander merk DVD's :)

• Fostar82
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-12-2025
D8 dat je helemala geen dvd kon kopieren en branden omdat men bij de lege dvd's een randje dicht gebrand hadden welke een dvd speler nodig heeft voor het afspelen.
Is dit niet meer zo of is dit juist de oorzaak van bovenstaand probleem ?

if it smells its chemistry, if it moves its biology, if it does not work its computer science

Verwijderd

gebruik gewoon dvdx copy klaar!! werkt altijd http://www.dvdxcopy.com/

Verwijderd

Topicstarter
ja het is dus met nero gebeurd naja dan maar ff overneiuwe met dvdxcopy

Verwijderd

werkt echt top kijk maar op de site een geweldig programma heb nu backup's van all mijn dvd's

Verwijderd

ik brand alle dvd's met nero ... maar je moet wel de UDF1 optie kiezen , anders doet 'ie het niet ( dat is wat ik heb ondervonden )
Pagina: 1