Ik heb dit probleem sinds gisteren rond ~7 uur 's avonds. Zodra ik op meerdere FTPs verbonden zat, viel de verbinding weg bij beide, gingen deze terug voor 20 seconden, weer weg etc. en dit ging maar door. Maar nu, meer als 12 uur later heb ik hier nog steeds last van. Ik zit bij @Home, en m'n PC zit verbonden aan een router. Ik heb dit probleem nog niet vaker meegemaakt, en ik vind het een beetje vaag. Kan iemand me helpen?
Welk programma gebruk je hiervoor? Gewoon IE, of een echte FTP-client zoals WS-FTP of CuteFTP enz...?
Is er toevallig iemand anders die aan de router zit die ook FTP (port 21) aan het gebruiken was?
Is er toevallig iemand anders die aan de router zit die ook FTP (port 21) aan het gebruiken was?
FlashFXP, en er is niemand anders die een FTP aan het gebruiken is, behalve ik. Wel valt het op dat de FTPs die op dezelfde poort runnen niet tegelijk open kunnen zijn, maar FTPs op een andere poort wel.
Als ik er zo over nadenk is dit al langer bezig. Ik neem aan dat ik iets bij de router fout heb ingesteld. Ik hoop erop dat deze extra info iemand op ideeën brengt.
1) backup maken van de config van de routerVerwijderd schreef op 26 April 2003 @ 19:14:
Als ik er zo over nadenk is dit al langer bezig. Ik neem aan dat ik iets bij de router fout heb ingesteld. Ik hoop erop dat deze extra info iemand op ideeën brengt.
2) router resetten naar factory defaults
3) kijken of dit verbetering brengt
4) geen verbetering> herinstallatie OS
5) geen resultaat> terug raporteren op GoT
deze stappen volgen
A wise man's life is based around fuck you
bij deze stap dan graag even de routerconfig mee posten
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Ik denk niet dat mijn router een optie heeft voor configuratie opslaan.
edit: volgens mij niet eens om alles te resetten
edit: volgens mij niet eens om alles te resetten
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 19:29 ]
Heb je misschien je router static een IP gegeven? Ik heb bijvoorbeeld sinds vanacht een nieuw IP gekregen van die AARRGGHHH!!!! van @home... Moest zelf dus effe mijn firewall restarten om op het nieuwe ip te routen... Dus als dat zo is, effe jen nieuwe IP achterhalen (hint, nslookup <jouw-ccnummer>.home.nl als het goed is...)
zegt meneer de router. Dus hij heeft gewoon een dynamic IP-tje.Internet Connection method: Cable - Modem - Direct (DynamicIP address)
Gebruik
om je post te edit'n ipv van onnodig het topic naar omhoog te schoppen.
Schoprichtlijn:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#not-done
minimaal 24h dus
Schoprichtlijn:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#not-done
minimaal 24h dus
[ Voor 15% gewijzigd door Predator op 26-04-2003 20:25 ]
Pagina: 1