Ik ben dus van plan om een ibook 14,1 inch aan te schaffen met volgedouwd geheugen. waar ik hem voor wil gebruiken is photoshop, illustrator, dreamweaver etc. Mijn vraag is nu kan een ibook dit aan met max geheugen? of kan ik beter naar een powerbook gaan kijken?
Tja... als je echt actief en productief PS ed. wilt gebruiken zou ik toch voor de Powerbook gaan. De snelheid van een G4 is dan wel lekker. Als je het niet echt professioneel maar meer voor de gein ermee wilt werken... tja.. een G3 voldoet en met een sloot geheugen is dat best te doen.
Maar een G4 is nu eenmaal sneller. Overigens zou ik dan gelijk naar de 17" kijken, want bij die programma's is een beetje schermruimte wel lekker!
Maar een G4 is nu eenmaal sneller. Overigens zou ik dan gelijk naar de 17" kijken, want bij die programma's is een beetje schermruimte wel lekker!
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
ik wil het dus echt voor mn werk gaan gebruiken dus ga denk ik wel voor die 17 inch g4, wel veel geld maar ja wel een supermooi ding.
En de Photoshop heeft ook lekkere optimalisatie's voor de G4 waardoor het nog een tikkie sneller is dan de G3. Trouwens als ik jouwas zou ik even wachten tot de nieuwe 15" er is want er word gezegd dat deze wat uitgebreidere specs zou hebben dan de 17". Hij zou binnen een maand ofzo worden verwacht. Maar als het snel moet zou ik echt voor de 17" gaan. Heeft wel een mooi toetsenboord.