[JS] PHP Variabele veranderen door drop-down

Pagina: 1
Acties:

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024
Oke, ik heb een probleempje :)
Ik heb nu voor een online winkel dat ze in hun winkelwagentje de totale kosten zien. Op diezelfde pagina moeten ze alle informatie invullen om de bestelling te doen.
Nou staat er onderin de pagina een dropdown met 3 verstuur soorten, elke soort kost iets meer of minder dan de andere. Nou wil ik als ze bijvoorbeeld soort 1 kiezen (Die dan bijv. 15 euro kost) dat die meteen op de pagina neerzet dat de totaalprijs wordt produktprijs + verzendsoort. Waardoor ze dus de totale prijs zien voordat ze de bestelling voltooien.
Ik heb hierna gezocht maar kon het niet vinden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

http://flickr.com/photos/itommy/

Verwijderd

Je kan alleen een php variabele veranderen door middel van het versturen van de waarde via een formulier...

wat je wel kan doen is op die pagina alles in javascript de waardes bijhouden en pas op het moment dat je dat formulier verstuurd de PHP waardes vult...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Zorg dan wel dat je altijd intern rekent met je eigen serverside waardes, want javascript waardes zijn nogal makkelijk door een gebruiker aan te passen ;)