Ik heb gisteren kazaalitee K++ geinstalleerd, maar volgens mij heeft mij dit alleen maar problemen gegeven.
Volgens mij heb ik last van één of ander virus.
Ik kan alleen XP nog maar in safemode starten.
Als ik normaal opstart, dan gaat het een tijdje goed met inloggen, maar op een gegeven moment stopt ie en gaat hij rebooten.
Hij laadt dus een bepaald iets wat problemen geeft en daardoor reboot XP
Een vriend van me heb ik ook Kaazaa laten downloaden voor die participation hack, en die heeft een soort gelijk probleem. Hij komt wel XP in, maar internet stopt na 10 seconden, bepaalden zaken willen niet meer opstarten, etc.
Vandaar dat ik het probleem in verband breng met Kaazaalite die ik heb gedownload, aangezien hij dit ook heeft gedaan...
Iemand die hier meer over weet?
Volgens mij heb ik last van één of ander virus.
Ik kan alleen XP nog maar in safemode starten.
Als ik normaal opstart, dan gaat het een tijdje goed met inloggen, maar op een gegeven moment stopt ie en gaat hij rebooten.
Hij laadt dus een bepaald iets wat problemen geeft en daardoor reboot XP
Een vriend van me heb ik ook Kaazaa laten downloaden voor die participation hack, en die heeft een soort gelijk probleem. Hij komt wel XP in, maar internet stopt na 10 seconden, bepaalden zaken willen niet meer opstarten, etc.
Vandaar dat ik het probleem in verband breng met Kaazaalite die ik heb gedownload, aangezien hij dit ook heeft gedaan...
Iemand die hier meer over weet?