[xp] kazaalite K++, windows wil niet meer inloggen

Pagina: 1
Acties:

• pdehoop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb gisteren kazaalitee K++ geinstalleerd, maar volgens mij heeft mij dit alleen maar problemen gegeven.

Volgens mij heb ik last van één of ander virus.
Ik kan alleen XP nog maar in safemode starten.
Als ik normaal opstart, dan gaat het een tijdje goed met inloggen, maar op een gegeven moment stopt ie en gaat hij rebooten.

Hij laadt dus een bepaald iets wat problemen geeft en daardoor reboot XP

Een vriend van me heb ik ook Kaazaa laten downloaden voor die participation hack, en die heeft een soort gelijk probleem. Hij komt wel XP in, maar internet stopt na 10 seconden, bepaalden zaken willen niet meer opstarten, etc.

Vandaar dat ik het probleem in verband breng met Kaazaalite die ik heb gedownload, aangezien hij dit ook heeft gedaan...

Iemand die hier meer over weet?

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53
probeer eerst eens ad-aware te draaien.
http://download.com.com/3001-2144-10186632.html

[ Voor 39% gewijzigd door utbone op 26-04-2003 11:32 ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

nee, hier doet ie het gewoon goed ;)

maar als je in safe mode kazaalite eraf gooit doet ie het dan wel weer normaal :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:36
nee weet geen oplossing, maar welke tweakers van tegenwoordig die internet, kazaa gebruikt enz heeft geen virusscanner op zijn computer...

dat is een beetje om problemen vragen he...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• pdehoop
inderdaad.
Dus ik heb een virusscanner, ik heb ad-aware gedraaid, ik heb Kazaalite K++ er zo snel mogelijk weer afgegooid...

Maar helaas, ik heb zelfs via msconfig in de safe mode alle programma's die opstarten en alle windows services, die in het ena laatste tabblad staan uitgeschakeld...

Erg apart...maar zéér irritant...ik kom windows dus niet meer in...

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb ook XP en Kazaalite K++ hier draait hij super!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:36
pdehoop schreef op 26 April 2003 @ 11:54:
inderdaad.
Dus ik heb een virusscanner, ik heb ad-aware gedraaid, ik heb Kazaalite K++ er zo snel mogelijk weer afgegooid...

Maar helaas, ik heb zelfs via msconfig in de safe mode alle programma's die opstarten en alle windows services, die in het ena laatste tabblad staan uitgeschakeld...

Erg apart...maar zéér irritant...ik kom windows dus niet meer in...
Dan kan het dus als je een goeie virusscanner hebt geen virus zijn zoals je zei... Of het moet 1 van de nieuwsten zijn, maar dan nog moet ie hem herkennen.

Weetje wat mij t makkelijkst lijkt... Gewoon ff formatteren en eropnieuw op, of je kunt eerst gewoon een nieuwe installatie eroverheen zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Saeverix op 26-04-2003 11:59 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit is toch meer voor SA :)

WOS --> SA

• pdehoop
ik ben C maar aan het formatteren, maar had ik liever niet gedaan...

het lag niet aan kazaalite, want die ander heeft geen problemen meer, dus dat kan het niet zijn.

Erg apart en jammer dat ik er niet achter kan komen, maar ik heb m'n compie nodig, dus ik moet wel snel herinstalleren...

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 11:59

lordsnow

I know nothing

Saeverix schreef op 26 april 2003 @ 11:34:
nee weet geen oplossing, maar welke tweakers van tegenwoordig die internet, kazaa gebruikt enz heeft geen virusscanner op zijn computer...

dat is een beetje om problemen vragen he...
Ik heb wel een virus-scanner (F-Prot), maar die draait niet konstant. Die gebruik ik alleen als ik vermoedt dat er iets aan de hand is, of eens in de zoveel maanden.

Als je geen vreemde troep download heb je ook geen last van virussen. Laatste keer dat ik een virus had was op een 486...

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:27

Jimbolino

troep.com

lordsnow schreef op 27 April 2003 @ 05:55:
[...]

Ik heb wel een virus-scanner (F-Prot), maar die draait niet konstant. Die gebruik ik alleen als ik vermoedt dat er iets aan de hand is, of eens in de zoveel maanden.

Als je geen vreemde troep download heb je ook geen last van virussen. Laatste keer dat ik een virus had was op een 486...
* Jimbolino heeft geen virusscanner
niet nodig, als je gewoon voorzichtig bent

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 21:40
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde, gisteren Kazaalite++ geinstalleerd en daarna kan ze Windows ME niet meer inkomen.
Erg vreemd allemaal.
Pagina: 1