Toon posts:

wie heeft kopie cd-rom mambox voor mij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik eindelijk mijn mambox, zit er geen cd-rom in :(
Mp3cdspeler.nl gaf aan dat ik die pas krijg wanneer zij de volgende zending binnenkrijgen :( :( Vandaar mijn vraag aan andere mambox bezitters of ik van een van jullie een kopietje van de cd-rom kan krijgen want ik krijg het apparaatje niet aan de praat met Windows 98 :( :( :(

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:12
Je vraagt toch niet om software waar je geen recht op heb he??

Ik lees net op de site van mambox dat je drivers kan downloaden, net als firmware. (aannemende dat je de 353 hebt) Aangezien er een 20Gb disk inzit, kan je neem ik aan gewoon mp3's naar je mambox toeslepen

[ Voor 63% gewijzigd door Miglow op 26-04-2003 11:37 ]

Verwijderd

Kan je niet de drivers van de site van de fabrikant halen?

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 23:31
Miglow schreef op 26 april 2003 @ 11:32:
Je vraagt toch niet om software waar je geen recht op heb he??
EDIT.... ik d8 dat hij zei van je vraagt om software waar je recht op hebt.. :?

[ Voor 20% gewijzigd door Saeverix op 26-04-2003 11:37 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

@Miglow : wat moet je met die cd als je niet zo'n ding hebt.
help hem gewoon ff inplaats van zo'n onzin post.

• Miglow
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 11:36:
@Miglow : wat moet je met die cd als je niet zo'n ding hebt.
help hem gewoon ff inplaats van zo'n onzin post.
Heb mijn bericht al ge-edit. Sterker nog, als hij de driver aanklikt op http://www.mambox.com/drivers.html heet de file al win98se.zip.........
Saeverix schreef op 26 April 2003 @ 11:35:
[...]

EDIT.... ik d8 dat hij zei van je vraagt om software waar je recht op hebt.. :?
Ik d8 dat hij vroeg om een cd met software om mp3's op het apparaat te zetten, niet alleen een driver voor de usb2.0. Die is meestal copyrighted en aangezien mp3cdspelers erg populaire grijze/zwarte markt handel zijn.......

[ Voor 38% gewijzigd door Miglow op 26-04-2003 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
die driver op mambox.com heb ik al gedownload maar de installer vraagt om een .ini file en die staat er weer niet tussen....

Uit het antwoord van mp3cdspeler:
" Ik moet even wachten op de nieuwe zending Mamboxen maar je kunt hem als het goed is gewoon gebruiken (onder Windows ME, XP etc wordt de Mambox gewoon herkend zonder driver ! ) "

Met W98 heb ik dus toch echt een drivertje nodig.... wie o wie...

NB de mambox heb ik dus gewoon bij mp3cdspeler gekocht!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 11:52 ]

• Miglow
Een ini file voor installer??
Heb het 98-tijdperk niet zo lang meegemaakt, ben gelijk geswitched naar 2k toen ik de kans had, maar volgens mij gebruikt installer inf-files en die staan er wel tussen (3 stuks zelfs). Het lijkt mij verder waarschijnlijk dat in een driver pakket voor win98 een ini file zou staan indien deze nodig zou zijn. Wat heb je anders aan de driver??

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.tolsma2/mamboxdriver.JPG

Hier staan dus 3 inf files, MAW: uitpakken in een directory, dan installen en naar die dir verwijzen zou het moeten doen......
Edit: dat plaatje is niet zo goed gelukt :(

[ Voor 14% gewijzigd door Miglow op 26-04-2003 12:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
miglow dank voor de hulp. windows98 geeft de extensie niet zo mooi weer als hierboven. Ik heb het nog een keer geprobeerd en dit lukt weer niet, blijkbaar heeft de 353 toch een andere driver dan de 350 ?!?!

• lamaris
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
je kan die cd van mij krijgen, ik heb XP dus heb hem niet nodig. mail me anders ff op sandoz@dds.nl!

Verwijderd

Topicstarter
lamaris schreef op 26 April 2003 @ 12:37:
je kan die cd van mij krijgen, ik heb XP dus heb hem niet nodig. mail me anders ff op sandoz@dds.nl!
lamaris, dank! _/-\o_ ik heb je zojuist gemaild

Verwijderd

Ik denk dat het helemaal niet werkt onder Windows 98 maar alleen onder 98SE en hoger (ME,XP,2000....) ?

USB Apparatuur werkt toch alleen vanaf 98SE ? of vergis ik me ?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:13

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 13:12:
Ik denk dat het helemaal niet werkt onder Windows 98 maar alleen onder 98SE en hoger (ME,XP,2000....) ?

USB Apparatuur werkt toch alleen vanaf 98SE ? of vergis ik me ?
Nee, USB werkt pas vanaf Win95B (Vergeet de B niet ;) ) Ik geloof dat je voor Win95 gewoon ook wel een patch zou kunnen downloaden.

20*350ZO45°

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58
Ook wel Windows 95 OSR-2 genoemd ;)
Maar is het niet gewoon handiger om ME of XP te installeren? Of is je PC daar te langzaam voor?

Verwijderd

Topicstarter
JazzySOB schreef op 26 April 2003 @ 14:06:
Ook wel Windows 95 OSR-2 genoemd ;)
Maar is het niet gewoon handiger om ME of XP te installeren? Of is je PC daar te langzaam voor?
Žk heb me nog niet zo verdiept in de voordelen van ME of XP, of hoe daar aan te komen en de kosten daarvan; zou nu vooral blij zijn als ik snel met mŽn mambox aan de slag kan ;)
Pagina: 1