Ik heb een debian woody distro, met daarop kde 3.1.1 , nu had ik problemen met het compilen van licq, en heb toen qt met de hand gecompiled wat helemaal goed ging, en licq compilede daarna ook zonder problemen, MAAR sinds dat ik qt opnieuw geinstalleerd heb, zijn de fonts in kde heel vreemd, klein en lelijk, als ik mozilla opstart zijn daar de fonts helemaal perfect, maar alle kde apps en bijv. licq gebruiken die vreemde fonts.
Nu heb ik in de logs gekeken, en zie ik wel vaak een error bij fontconfig staan, en daar zal het dus mee temaken hebben, maar waarom werken de truetype fonts dan wel in mozilla?
In het control center zijn de andere fonts nog wel zichtbaar, zoals verdana etc, maar ze worden simpelweg niet gerenderd.
Weet iemand hoe dit komt?
Nu heb ik in de logs gekeken, en zie ik wel vaak een error bij fontconfig staan, en daar zal het dus mee temaken hebben, maar waarom werken de truetype fonts dan wel in mozilla?
In het control center zijn de andere fonts nog wel zichtbaar, zoals verdana etc, maar ze worden simpelweg niet gerenderd.
Weet iemand hoe dit komt?