Verwijderd

Topicstarter
Alle alarmen zijn volgens mij uitgeschakeld. Maar toch gaat ie elke ochten om 8 uur af. Iemand een idee hoe dit uit te zetten?

Verwijderd

Yo, ik heb het zelfde probleem (maar dan om 17:35 :/) heb je hier al een oplossing voor gevonden ? of al contact gehad met samsung ?

Verwijderd

Dit probleem komt voor bij een aantal door Samsung uitgeleverde toestellen.
Dit is een software fout in het toestel. (Kun je zelf niets aan doen geloof ik)
Dus terug naar je dealer om het apparaat op te laten sturen voor reparatie lijkt me het verstandigste!
Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 11:25:
Yo, ik heb het zelfde probleem (maar dan om 17:35 :/) heb je hier al een oplossing voor gevonden ? of al contact gehad met samsung ?
Waarom kick je dit topic omhoog als je er net zelf een nieuwe voor hebt gemaakt?
Alarm Samsung a800 uitzetten ...

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 11:33 ]

Verwijderd

nou, omdat ik graag van brianpepejeans wil weten of ie er al iets meer van weet ... ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet wat ik gedaan heb, maar hij gaat nu opeens op een andere tijd af. Maar geen idee wat ik nu gedaan heb. Heb een beetje alarm ingesteld en zo. Wat je kan doen is op 1 van de alarmen ander melodie zetten. Dan weet je welk alarm niet goed staat. Want het is volgens mij gewoon 1 van de 2 alarmen die niet goed is uitgezet.

Verwijderd

jammer...ik had echt graag willen weten wat je precies had gedaan :(
5:30 is geen prettige tijd om wakker te worden :'(

Verwijderd

telefoon gewoon uitzetten

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 17:05

Sick Nick

Drop the top!

een beetje gsm gaat dan nog steeds gewoon af hoor ;)

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Als je pc het niet doet dan laat je hem toch ook niet uistaan :? 8)7

Ik zou de telefoon gewoon ff bij de dealer langsbrengen. Stuur anders eerst een mail naar Samsung, heb ik ook 1x gedaan, kreeg binnen 1 dag al een reactie.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

ik heb idd contact gehad met samsung. (kan hem moeilijk naar de winkel/dealer terug brengen aagezien ik hem online gekocht heb). Samsung vertelde mij dat het idd een sofware probleem was en dat ze dat kunnen repareren. Hiervoor moet je je gsm wel opsturen. Je bent dan je gsm ff kwijt, maar het kan dan wel zijn dat ze het 'geheugen' van de gsm ook wissen (je bent dan telefoon nummers, berichten, ringtones enz. die op de telefoon (niet op de sim) opgeslagen staan kwijt). Dit vond ik nou niet zo geweldig dus ik heb dat niet gedaan....

Maar het alarm gaat niet meer af !!! :D

wat heb ik gedaan ?
Wat je kan doen is op 1 van de alarmen ander melodie zetten. Dan weet je welk alarm niet goed staat. Want het is volgens mij gewoon 1 van de 2 alarmen die niet goed is uitgezet. (goed plan !! :))

ik heb het 'alarmsignaal' ingesteld op 'lampje' en nou gaat het geluid niet af maar ... het lampje ook niet meer !!!

ik hoop dat dit voor jullie ook werkt ...
Pagina: 1