There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
HODL
Ik denk dat ik toch maar Genome stem, leuk team (leuke hitparades), nuttig project, en in combinatie met UD monitor een redelijke client. Ook kun je er nog wat betekenen als 'standalone', een project als F@H of UD Grid is daar te groot voor.
En iedereen uiteraard meedoen aan Ecologyfund.com! Dat kun je gewoon naast je andere project doen, en het kost je per dag nog geen minuut. Hier reply-en kost al meer tijd.
[ Voor 41% gewijzigd door scorpionv op 26-04-2003 11:09 ]
Fun while it lasted: World Community Grid!
Dan heb je die projecten al HEEL lang niet meer gedaan denk ik.TSC en D2OL zijn ook nuttig, maar de client suckt. Ik heb geen zin elke dag 10 keer te checken of de client nog werkt
Ik draai nu al een paar maanden TSC. De client was in het begin niet zo best.
De nieuwe client is bij mij nog geen 1 keer blijven hangen. Op al mn pc's niet (totaal op 10 pc's geinstalleerd).
Ik ben dus ook fan van TSC. Er zijn genoeg projecten die zeer nuttig zijn. (D2OL, UD, DF, enz.)
Verwijderd
problemen zijn aardig opgelost alleen de servers hebben nog wat problemen...
Doel is erg nuttig... zeker met die SARS candidates nu
Dat klopt wel ja, toen D2OL bij DPC nog heel klein was heb ik voor de fun eens een paar candidates doorgerekend, maar toen was het echt een brakke clientDPCKippie schreef op 26 April 2003 @ 11:21:
Dan heb je die projecten al HEEL lang niet meer gedaan denk ik.
Ik draai nu al een paar maanden TSC. De client was in het begin niet zo best.
We kunnen daar nog wel wat manschappen gebruiken!
Dus nu weten jullie wat je te doen staat!
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
VjenneBoy schreef op 26 april 2003 @ 12:14:
Waarom stemt er niemand voor Folding@Home?
We kunnen daar nog wel wat manschappen gebruiken!
Dus nu weten jullie wat je te doen staat!
Enneh, dan stem jij toch op F@H?scorpionv schreef op 26 April 2003 @ 10:58:
Dat is een moeilijke vraag, ik ben fan van de D.net projecten wegens hun superieure client, van de Genome, Folding, en Grid projecten wegens hun nuttige en waardevolle resultaten. TSC en D2OL zijn ook nuttig, maar de client suckt. Ik heb geen zin elke dag 10 keer te checken of de client nog werkt
Ik denk dat ik toch maar Genome stem, leuk team (leuke hitparades), nuttig project, en in combinatie met UD monitor een redelijke client. Ook kun je er nog wat betekenen als 'standalone', een project als F@H of UD Grid is daar te groot voor.
En iedereen uiteraard meedoen aan Ecologyfund.com! Dat kun je gewoon naast je andere project doen, en het kost je per dag nog geen minuut. Hier reply-en kost al meer tijd.
Verwijderd
Mwah, keb gisteravond een 4e pc op UD gezet en denk hiermee dagelijks in de hitparade te staan. 4pc's maar!scorpionv schreef op 26 April 2003 @ 10:58:
[...]
Ook kun je er nog wat betekenen als 'standalone', een project als F@H of UD Grid is daar te groot voor.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 12:31 ]
Verwijderd
want ik vind de client gewoon goed, en er zijn duidelijke stats.
dat is ook voor OGR, maar ik snap niet wat je nou precies met OGR doet. (ja, ik heb er al wat overgelezen, maar het is mijn niet helemaal duidelijk/spreekt me niet aan)
vandaar de keuze voor RC5-72
Mafferik is goed bezigVerwijderd schreef op 26 April 2003 @ 12:30:
[...]
Mwah, keb gisteravond een 4e pc op UD gezet en denk hiermee dagelijks in de hitparade te staan. 4pc's maar!
HODL
Het voordeel vind ik ook het geheugengebruik, dat is bij veel projekten toch veel hoger als bij muon.
Omdat de 'nonet'-optie binnenkort niet meer ondersteund wordt ben ik naar alternatieven gaan zoeken om die PC's draaiende te houden; en MUON lijkt me ook wel fun.
Daarmee kan ik misschien ook nog wel eens wat extra PC's assimileren: de cliënt is nl. minder belastend dan die van G@H-classic.
Ik ben nu nog aan 't testen en proggen om het werk centraal te verzamelen. Als over een maandje versie 5.0 uitkomt, ben ik er klaar voor.
rc5 doe ik nie, volstrekt doelloos ( water in zee gooien )
ogr laat ik aan anderen over
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Als de classic support ophoudt dan nog maar 2, en zet de 3e over naar OGR. Zit al te sparen met een P 200, dikke 10k heb ik al in m'n buff-out
Juist
Deze plek is te koop.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Signature
Wat ik erg prettig vind van de D.net-client, is dat er zo vreselijk veel in te stellen valt. Je kan het 'gewoon' draaien op je desktop, maar ook stealthed als het nodig is.
En, het vraagt bijna niks van je systeem. Minimaal 32bits proc (MMX is wel handig, maar niet perse nodig), en ±1MB geheugen. Owja, 100%CPU power
Verder heeft die d.net client geen gekke dingen, zoals enorme grafieken zoals bij S@H. Ik weet dat er een 'kale' S@T-client is, maar die moet je weer van een site van derden halen.
Ik hoop dat de programmeurs bij andere projecten dit soort dingen ook in hun programma's gaan inbouwen.
Uhm, de commandline client van seti komt gewoon van de originele site hoor, de programmas om wu's te bufferen komen van anderenLoco-Motiv schreef op 26 April 2003 @ 16:30:
Verder heeft die d.net client geen gekke dingen, zoals enorme grafieken zoals bij S@H. Ik weet dat er een 'kale' S@T-client is, maar die moet je weer van een site van derden halen.
btw: rc5, gewoon voor de fun
Maar goed, ikke ECC2 (competitie) en omdat ik iedere keer als ik ooit een opnieuw inlog ook weer opniew kan stemmen ook OGR24 (vanwege dat ik daar pas aan meedoe ;)!)
* CaLeX wil Mafferik eerders gaan helpen
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Het gaat erom waar jij je processortijd insteekt, niet je eigen vrije tijd.DukeBox schreef op 26 April 2003 @ 16:09:
mijn project zit er niet tussen.. QiK
* Cow_tipping stemde uiteraard op Genome@Home
[ Voor 7% gewijzigd door Cow_tipping op 26-04-2003 19:47 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
- omdat ik ermee begonnen ben
- vanwege de goede client
- de stats voor RC5 altijd op tijd en zijn er nooit problemen mee
- makkelijk eigen stats dmv personal proxy + ppstats
Strix (Skullflame)
Mijn lievelingsproject is trouwens ECC2.
Division BrabanderT
Ok, de client is wel stabiel enz. maar dan heb je dp'z met 1000m its en dan weer met 10000m das best wel irri op een gegeven moment en daarom had ik er geen zin meer in en ben ik op zoek gegaan naar een project dat vast punten gafMadMarky schreef op 27 April 2003 @ 00:16:
ECC2
Stabiele en compacte client, en bij dit project is er tenminste nog competitie
Gestopt? draai je nu helemaal geen projecten meer?
is dat dan niet zonde van alle CPU cycles?
vind ik ook irri van ecc2, daarom heb ik ook voor rc5 gekozen. je weet waar je aan toe bent.X-G schreef op 27 April 2003 @ 09:34:
[...]
Ok, de client is wel stabiel enz. maar dan heb je dp'z met 1000m its en dan weer met 10000m das best wel irri op een gegeven moment en daarom had ik er geen zin meer in en ben ik op zoek gegaan naar een project dat vast punten gaf
overgens heeft TSC hetzelfde als ecc2 met verschillende grotes, maar daar is iig nog een touw aan vast te knopen
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
/(bb|[^b]{2})/
Verwijderd
En voor folding heb je geen hele farm nodig hoor, 1 a 2 PC's is zat. Helaas kun je niet voorzien wanneer je PC contact moet hebben voor fetch/flush. Gelukkig staan al onze PC's 24/7 aan het net maar met dial-up zit je wat minder lekker (DUH
Verwijderd
Het gaat dus om je favorieteJustDutch schreef op 28 april 2003 @ 13:39:
Twee keer gestemdVoor distributed folding en 17OrBust. Bijna alles staat op distrib.fold, maar 1 oud k6-2 300 pc'tje staat 17OrBust uit te rekenen.
Ik heb ooit wel rc-5, ECCP, Ubero, Seti en RSA64 gedraaid, maar ik zie het nut niet meer in van dat soort projecten.
Ja, maar 17OrBust verdient wel wat ondersteuning. Een sympathiek projectje, vandaar 1 van mijn favorieten.Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 14:05:
Het gaat dus om je favorieteproject, dus zul je een keuze moeten maken
Verwijderd
Jah .. maar het is wel lekker stilpolo1987 schreef op 27 April 2003 @ 15:29:
[...]
Gestopt? draai je nu helemaal geen projecten meer?
is dat dan niet zonde van alle CPU cycles?
M'n bak staat trouwens behoorlijk veel video door te rekenen dus zoveel idle is er niet
Ik denk dat de mods niet echt blij zijn met dergelijke wervende reacties in deze draad...... Hij wordt al gedoogd, dus.....X-G schreef op 28 April 2003 @ 19:49:
[...]
Door die actie van mij laatst ('Het grote kliene projecten topic') hebben we zelfs door 2 man erbij de hoogste rates ooit gehaald, met een man of 20 sta je bij dit project op 1....
K doe nog steeds rc5 ... wel niet meer zo actief als vroeger maar toch
En tussen RC5-64 en RC5-72 in deed ik aan Seti
Ik heb in het begin even RC5 gedaan, maar ben ermee gestopt omdat DPC daily 2x zoveel doet als de #2X-G schreef op 27 April 2003 @ 09:34:
[...]
Ok, de client is wel stabiel enz. maar dan heb je dp'z met 1000m its en dan weer met 10000m das best wel irri op een gegeven moment en daarom had ik er geen zin meer in en ben ik op zoek gegaan naar een project dat vast punten gaf
Ik vond dat m'n cpu power ergens anders beter besteed was...
Verwijderd
Het is juist zo dat bij veel andere projecten AMD sneller is. Bij ECC2 presteren de P4's ook weinig. Volgens mij zijn ze wel snel bij projecten als D2OL, alleen zijn die clients vrij zwaar qua geheugengebruikVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 18:27:
Ik vind ook dat MadMarky daar helemaal gelijk in heeft. Laat de AMD machines maar bij RC5 staan en kom met die Pentium bakken over naar een ander project om DPC daar verder te ondersteunen. Intel processoren presteren totaal onder de maat in RC5. In andere projecten is het verschil tussen AMD en Intel minder groot.
[ Voor 3% gewijzigd door MadMarky op 02-05-2003 20:47 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Ik support alleen het Think @ Find-a-Drug project
(en af en toe een beetje van alles en nog wat
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 23:28 ]
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Vreet weinig geheugen ... werkt netjes op idle-time zonder andere progs in de weg ...
Alleen de Pentium4 is er zwaar onder de maat mee ... maar daar heb ik er gelukkig niet zoveel van & hyperthreading doet wonderen
Verwijderd
Bij UD grid en ik dacht ook bij Seti presteren de P4s in verhouding beter dan bij andere projecten. Ik weet uit eigen ervaring dat bij UD de P4s heel goed presteren mits er voldoende geheugen in zit. De client heeft het niet nodig maar je score stijgt er flink door.MadMarky schreef op 02 mei 2003 @ 19:58:
[...]
Het is juist zo dat bij veel andere projecten AMD sneller is. Bij ECC2 presteren de P4's ook weinig. Volgens mij zijn ze wel snel bij projecten als D2OL, alleen zijn die clients vrij zwaar qua geheugengebruik
Verwijderd
Ik zou willen dat ik nog meer neven en nichten had!Vinnie schreef op 05 May 2003 @ 05:50:
RC5-72
Me neef vroeg of ik mee wilde doen met zijn subteampje.. dus ach, waarom niet
Verwijderd
Is dat nou net niet het spannede van dat project???Ok, de client is wel stabiel enz. maar dan heb je dp'z met 1000m its en dan weer met 10000m das best wel irri op een gegeven moment en daarom had ik er geen zin meer in en ben ik op zoek gegaan naar een project dat vast punten gaf
muon ook een beetje (als de ecc projecten zijn afgerond)
...waar ons teampje ook lekker gaat...