Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Heb je de cooler er wel goed op zitten?
En er Thermal Grease op gedaan? Wil nogal eens veel uitmaken
Heb hier een 3,06 HT die 36 idle is, lijkt me sterk dat die de 70 stressed haalt
En er Thermal Grease op gedaan? Wil nogal eens veel uitmaken
Heb hier een 3,06 HT die 36 idle is, lijkt me sterk dat die de 70 stressed haalt
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een p4 2.53 @ 2,8 en een tempratuur van 55 graden na een flink potje unreal 2
Ik heb een p4 2.53 @ 2,8 en een tempratuur van 55 graden na een flink potje unreal 2
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:13
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
70 graden is niet normaal inderdaad
Wat voor koeler zit erop, zit de koeler er wel goed op ?
Verwijderd
hmm volgens mij is sensor gewoon niet echt lekker..
voel heatsink eens?
op hoeveel mhz loopt ie als ie 70graden is? Anders clockt ie wel terug als het te warm is namelijk..
voel heatsink eens?
op hoeveel mhz loopt ie als ie 70graden is? Anders clockt ie wel terug als het te warm is namelijk..
"Ff een vraagje" is natuurlijk niet de bedoeling hier ..
Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door. Er ontbreekt namelijk erg veel info in je startpost
Zoals welk moederbord je hebt, welke koeler je hebt, waarmee je de temperaturen meet, of je überhaupt in de FAQ hebt gekeken wat de maximumtemperatuur van zo'n CPU is, of je met je handen aan de heatsink hebt gevoeld, hoe de temperatuur in de BIOS is, etc..etc.. Allemaal kleine (en logische) dingetjes dat je best wel even had mogen uitzoeken cq vermelden. Hier op GoT wordt echt wel zelfwerkzaamheid van je verwacht 
/kansloos
Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door. Er ontbreekt namelijk erg veel info in je startpost
/kansloos
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()