Toon posts:

wederom: waarom zakt dpc niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
deze vraag heb ik al eerder gesteld: (en geen bevredigend antwoord gekregen)
waarom zakt dpc niet in de overall stats, nu (ik neem aan) een groot gedeelte de blokjes opspaart en deze dus niet worden doorgegeven.

(de vraag naar boven halen lukt niet, al doe ik "show all topics" dan krijg ik toch maar de vragen tot 19 juli terug, foutje in forum ofzo)

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is dit een serieuze vraag?

Zo ja, dan zou ik zeggen "bekijk de DPC Hitparade eens (ook al die moeilijke getalletjes)". :)

Verwijderd

Topicstarter
nou moet ik eerlijk bekennen dat ik de stats niet zo goed heb bijgehouden, maar als je bedoelt de nieuwe leden aanwas:

in de stats van 20 juli hebben we ong. 6 milj. blokjes gespaart. Dat tegen 82 nieuwe leden gezet, die sparen nooit zoveel dat ze het "gebrek" in blokjes opheffen EN ervoor zorgen dat we op hetzelfde niveau blijven.
Of heb ik te snel conclusies getrokken

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Brooks, het feit is dat er voordat er voor MegaFlush 6 gespaard werd ook al gespaart werd, ofwel voor een andere MegaFlush ofwel voor persoonlijke flushes. En verder kopen mensen natuurlijk ook nieuwe en snellere pc's en gaan ze er zo dan ook op vooruit.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Een team kan in de overallstats alleen ingehaald worden door een team dat meer blokjes per dag doet. Omdat wij zelfs met sparen dagelijks 1e of 2e zijn, zouden we maar door een team ingehaald kunnen worden en dat is Anand (die haalt helaas regelmatig de 1e plaats). Maar omdat Anand al boven ons staat in de overallstats, worden we niet ingehaald.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
1+1=2
snap je die wel? Zo nee, begin die dan maar eerst uit te figuren >:)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
leg dat eens uit rubzie?

ik zag nl. ergens op vakantie (texel) een bord staan 1+1=1 was 1 of andere actie 2 halen 1 betalen maarja daar gaat het niet om ;)
Pagina: 1