Toon posts:

extern email panasonic gd 87 (gratis mms!!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met het de externe emailclient die ik op mijn panasonic gd 87 heb gezet. Ik maak gebruik van vodafone Live, maar heb een account van planet.
Ik krijg een emailtje inclusief een attachment zoals oa een foto, prima verstuurd naar een ander planet adres (Het is dat dus een email ipv een mms--> je betaalt alleen de data.) :*)
Het probleem is het volgende: Als ik dit verstuur naar een ander planet adres zoals mijn eigen van de pc dan gaat dat prima, foto komt aan, works like a charm, maar wanneer ik deze naar een hotmail, een vodafone of een ander adres wil sturen dan pakt ie em niet. Iemand een idee waar dat aan ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, niemand dus? *Kick!!*

Mijn collega kwam met het idee dat er misschien een ban zat in planet naar andere email adressen dan hun eigen. Bestaat dat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 08:01:
Ik heb een probleempje met het de externe emailclient die ik op mijn panasonic gd 87 heb gezet. Ik maak gebruik van vodafone Live, maar heb een account van planet.
Ik krijg een emailtje inclusief een attachment zoals oa een foto, prima verstuurd naar een ander planet adres (Het is dat dus een email ipv een mms--> je betaalt alleen de data.) :*)
Het probleem is het volgende: Als ik dit verstuur naar een ander planet adres zoals mijn eigen van de pc dan gaat dat prima, foto komt aan, works like a charm, maar wanneer ik deze naar een hotmail, een vodafone of een ander adres wil sturen dan pakt ie em niet. Iemand een idee waar dat aan ligt?
Dikke kans dat Planet geen open-relay toestaat. Dat ze dus van mensen buiten hun eigen netwerk alleen berichten toelaten naar planet e-mailadressen. Probeer het eens met een andere mailserver. mail.wanadoo.nl werkt bij mij iig wel.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik dan wel mijn eigen email adres houden of niet? En je zegt bij mij werkt het wel, waar werkt het op dan? een gd87?