Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone abbo opzeggen i.v.m. aantrekkelijk aanbod?

Pagina: 1
Acties:

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-11 20:51
Ik wil graag mijn Vodafone abbonement opzeggen om vervolgens via een bepaalde website onmiddelijk weer een vodafone abbonement aan te vragen. Is dit toegestaan of zijn 2 abbonementen op een en dezelfde naam ook toegestaan?

En heeft iemand informatie over de opzeg voorwaarden van vodafone op de site zelf kan ik het niet vinden.

Waarom wil ik dit?

Mijn telefoon is namelijk nog in uitstekende staat en bij afsluiting van een nieuw abbonnement Vodafone 120 krijg je op die webpagina een Xbox voor 5,95 :P En laat ik nu juist op zoek zijn naar een Xbox

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 01:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

et36s schreef op 26 april 2003 @ 06:02:
Ik wil graag mijn Vodafone abbonement opzeggen om vervolgens via een bepaalde website onmiddelijk weer een vodafone abbonement aan te vragen. Is dit toegestaan of zijn 2 abbonementen op een en dezelfde naam ook toegestaan?

En heeft iemand informatie over de opzeg voorwaarden van vodafone op de site zelf kan ik het niet vinden.

Waarom wil ik dit?

Mijn telefoon is namelijk nog in uitstekende staat en bij afsluiting van een nieuw abbonnement Vodafone 120 krijg je op die webpagina een Xbox voor 5,95 :P En laat ik nu juist op zoek zijn naar een Xbox
opzeggen kan je nu best doen, maar je zult gewoon de maandelijkse vaste lasten voor de duur van je contract moeten blijven betalen. Moet je nog 9 maanden, dan moet je dus gewoon rekenen met 9*contractkosten als extra post en dan kijken of je dan nog goedkoper uit bent. Je kunt namelijk niet (zomaar) van je contract af.

2 abbo's op je eigen naam lijkt me geen probleem, of ze nog aan nummerportabiliteit kunnen doen is een vraag die je aan vodafoon moet voorleggen aangezien zij wellicht je nummer wel/niet alvast willen vrijgeven ondanks dat je contractsperiode nog niet is afgelopen.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• et36s
Mijn contractperiode is al afgelopen dat is nu namelijk het fijne. Wordt nu iedere maand verlengt niet per jaar...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vermoed dat Vodafone wat moeilijk doet als je twee abbo's op een naam hebt staan. Maar ... bel ze en je weet het zeker!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 21:18

yeroen1979

noh, ik ock!

Ik zou eerst es het aanbod aan vodafone voorleggen! Ben je een trouwe klant, dan kunnen zij jou waarschijnlijk ook een errug goed aanbod doen! Hiermee adverteren ze niet, maar mijn ervaring is dat daar weinig andere aanbieders aan kunnen tippen!

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:55
et36s schreef op 26 April 2003 @ 07:43:
Mijn contractperiode is al afgelopen dat is nu namelijk het fijne. Wordt nu iedere maand verlengt niet per jaar...
Opzegtermijn is 3 maanden.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• et36s
3 maanden helaas dan laat ik dit aanbod wel aan me voorbij gaan want dat gaat mij dus ruim 90 euro extra aan abbo geld kosten. Kan ik hem beter verlengen dan ben ik beter af :) Bedankt voor de replies ik kom er nu wel uit.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Drie maanden, hoe kom je daar bij? Ik heb de algemene voorwaarden laatst nog doorgekeken en het was gewoon één maand.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Nee, is 3 maanden ik heb het laatst ook gehad.

Ook had ik 2 aboo's bij Vodafone op mijn naam. Als je gewoon iedere maand netjes hebt betaald dan is het geen probleem om 2 abbo's te hebben.

• M_V
  • Laatst online: 17-11 15:51

M_V

Je kan je oude abonnement omzetten naar Vodafone budget. Dat kost nog maar 10 euro in de maand. En dan meteen de opzegbrief de deur uit, kost het je maar 30 euro.

Bedenk dat een xbox tegenwoordig nog maar 199 euro kost.

• et36s
Jah klopt 199 is niet echt duur nee maar ja, maar als het een kleine moeite is om die box vrijwel gratis te krijgen dan laat ik die kans niet liggen
Pagina: 1