Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wie wil mijn casemodden tegen vergoeding

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• DreddEngineer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb aopen H700 waar ik window met 92 mm blowhole geplaatst wil hebben, verder moet het afdek metaal van enkele bestaande blowhole's verwijderd worden. Ik heb het zelf wel eens eerder gedaan maar ik zoek iemand die het echt goed strak kan doen (hakkel randen met dremel of decouperzaag kan ik zelf wel maken)

Ik woon in Groningen. Eventuele hardware kan ik makkelijk aan komen omdat ik in een computerwinkel werk

Verwijderd

Dit is niet helemaal de bedoeling hier.
Kijk eens hier: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Daarbij snap ik het niet waarom je het vraagt, want het modden zelf leverd toch juist het plezier op?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 00:24 ]

Verwijderd

Hakkelranden? Het juiste fijne/smalle zaagje doet zijn werk - en goed nabewerken voor een extra glad resultaat (als je kunt tekenen, kun je ook lijnen volgen....)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:40

Felyrion

goodgoan!

dat is nou juist de uitdaging van casemodden... lijkt mij dan :p
maar na het decouperen kun je gewoon schuren/vijlen lijkt me, moet je gewoon net binnen de lijntjes blijven, dan schuur/vijl je het laatste weg. Duurt wel ff wat langer, maar het word wel netjes!

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

kzou zeggen, neem van je werk een oude kast mee en ga oefenen, veel leuker dan dat je iemand het laat doen..

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dat noemt zichzelf een engineer? :+

Maare als je toch zo makkelijk aan hardware kan komen ,kan je vast ook wel een goedkoop probeer kastje kopen

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 17:44
ff offtopic, welke zaak als ik vragen mag? ik ben zelf ook in een zaak in groningen werkzaam, vandaar.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ga naar een computerbeurs en koop een paar oude kasten en ga lekker oefenen. Casemodden is leuk om te doen, een hobby dus. Wil je een leuke kast dan moet je gewoon een premod kast kopen

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Als je echt niet durft: een gat in een kast zagen wil ik ook wel doen. Die vergoeding laat dan maar lekker zitten, das nergens voor nodig.

[aanvulling op de rest] Het is dan inderdaad wel zo dat ik het plezier van jouw casemod heb :P

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• DreddEngineer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb de eerste antwoorden bekeken en wou even reageren. Ten eerste heb ik niet in de etiquette kunnen vinden dat mijn vraag niet mag. Verder heb ik in het verleden al genoeg geoefent, ik ben gewoon minder handig met staal dan met pc's, kan ik prima mee leven. Verder gaat het me niet om een show object, maar om een paar practische aanpassingen. Ik heb naar kant en klare kasten gekeken, maar daar zat altijd alles net verkeerd, aopen kast is perfect heb alleen een blower recht op de videokaart nodig. Lol denk ik dat je van het modden hebt als je wat moois voor jezelf maakt waar je trots op kunt zijn. Dat gaat hier voor mij niet op

Verder denk ik dat voor veel tweakers hun hobby een een geldverslinder is, wat is er mis mee om er ook eens een keer een paar cent aan te verdiennen.

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 09:48
Jezus wat een reacties zeg. Ik kan ook spuiten, laat het liever door een echte spuiter doen. Wat is er nou mis met iemand die gewoon een superstrakke kast wil!?!? Hij wilt nie beunen, misschien een mooie kast die hij liever niet vergald ziet.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

GoT is niet bedoeld als wervingsforum/advertentieforum.

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 26-04-2003 09:01 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.