Toon posts:

Sommige achtergronden soms vaag op een iiyama as4314 tft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik soms soms door een pagina surf met een achtergrond met allemaal lijntjes zoals op www.fok.nl dan gaat die achtergrond blokken vormen zeg maar (heel moeilijk uit te leggen). OOk als ik op een site als www.iex.nl ben dan trillen die koersen die boven in beelde voorbij komen heel erg (er zit gewoon witte lijn doorheen en het trilt). Dit he b ik niet als ik op een andere computer zit met een gewone crt. Weet iemand of dit te verhelpen is met andere drivers ofzo.

Voor de rest heb ik een
1900+
geforce 2 mx
768 mb pc2100

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Staat je monitor misschien anders ingesteld dan de native resolutie?

• robbie303
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-04-2025
SPAM!

[ Voor 97% gewijzigd door Pollewob op 26-04-2003 00:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat gewoon op de native resolution en ik heb auto config gebruikt maar het blijft.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
klopt de refreshrate ook? sommige rates willen nogal eens ghosting geven. ik zelf heb t beste resultaat met 75Hz op me fujitsu siemens tft, je kunt ook ns 60-70-72 proberen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze allemaal gehad maar ze geven allemaal hetzelfde resultaat. Ik heb ook nieuwe geforce drivers erop gezet, maar dit helpt ook niet

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 11:45
hey dat effect met die blokken heb ik ook op mijn monitor als je scrolt bijv. deze site www.freezinghardware.nl
Maar die koersen trillen niet bij mij.
Maar volgens mij is hier vrij weinig aan te doen ik heb het op alle resoluties met alle refreshrates :(

May Lyssa aid you

Pagina: 1